Skip to main content

Ik.krijg op mijn laptop steeds de fout code 3016. Ik doe wat er gevraagd word maar nog steeds het probleem. Ik ben alleen ingelogd op mijn laptop via Wi-Fi . Op een bepaalt moment leukt het wel maar de dag erop weer het zelfde probleem code 3016 terwijl ik nergens anders ben ingelogd en mijn resolutie verlaag

Hoi @QuoVadis, welkom hier. 

Steeds foutcode 3016, goed dat je het even meldt. Echter is het wel lastig om het op te lossen. Lees ook het bericht van een collega. Hij geeft hier uitleg over hoe het kan ontstaan. Is helaas niet de oplossing, maar legt wel uit hoe het kan. Ik neem jouw voorbeeld dan ook zeker mee. 

Kun je nog vertellen op welk merk en type laptop je kijkt. 

Via welke browser, eventueel aangevuld met versienummer. 


@QuoVadis1955   Als ik jou was zou ik niet proberen dit op te lossen want het is niet op te lossen. Het heeft ook helemaal niks met devices te maken want welke computer ik ook gebruik; het probleem komt altijd terug. Ik ben over gestapt op canaal digitaal, scheelt een hoop frustratie. 

@Bart van KPN het probleem is niet op te lossen. Jullie zouden er goed aan doen om QuoVadis en andere te compenseren want het is zo slecht dat dit probleem al zo lang speelt. 


Bedankt voor de info van dit probleem dan weet ik wat ik moet doen ben net een jaar bij KPN vanaf Ziggo dat was niks en nu dit.