Skip to main content
Vraag

Foutcode 309 op Interactieve TV sinds update maandagavond

  • 11 September 2024
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb sinds maandagavond geen tv meer, na de software update. Interactieve tv probeerde telkens op te starten,waarna er de foutcode 309 komt te staan. Contact gehad met de klantenservice, die geeft dat ik een extra abonnement moet gaan nemen omdat de internetsnelheid niet voldoende is in het buitengebied. We hebben al jaren in het buitengebied tv, maar nu ineens doet niks het meer. Modem en tv ontvanger zijn al opnieuw gestart/gereset. Ik vind het raar dat ik nu opeens extra kosten moet gaan maken, na een software update. De buren hebben wel gewoon tv..

Hi @M.Hin, welkom hier. 

Foutcode 309 geeft aan dat de software niet geladen kon worden op de ontvanger. Je geeft ook aan dat nu niets meer werkt, werkt internet nog wel of dat ook niet? Werkt internet niet, welke lampjes branden er op je modem en welke kleur?

Als internet wel werkt, reset dan de ontvanger. (Kopje: Heb je geen beeld? Dan reset je zo)

Ik hoor graag van je. 


Bedankt voor je reactie! Sinds vandaag hebben we ook geen internet meer  ,dat hadden eerst wel. Het knopje service was eerst groen maar nu oranje. We hebben helaas helemaal geen internet,dus niks werkt meer 😔

Er staat een monteur afspraak gepland,maar die komt dinsdag pas, dat was de eerst mogelijke tijd. 


Reageer