Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 36 op lang niet gebruikte 2e tv-ontvanger

• May 3, 2026
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Ik krijg “Foutcode 36: Activeren software mislukt” in beeld op één van de Arris VIP2952 in beeld. Blijft ook terugkomen. Op advies van de website terug gegaan naar fabrieksinstellingen, maar dat heeft het probleem niet opgelost.

Wat nu?

Beste antwoord door PeterG

Die heeft veel te veel updates gemist. Misschien ook wel een hele cruciale, de overgang naar nieuw Accenture platform. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden. Mei / juni 2020.

Wel zonde om à € 6 per maand zo'n ontvanger niet te gebruiken.…

Deze ga je niet meer werkend krijgen. 

Maak een terugbelafspraak (onderaan de pagina) om deze om te ruilen voor de Arris VIP5202. 

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 3, 2026

Die heeft veel te veel updates gemist. Misschien ook wel een hele cruciale, de overgang naar nieuw Accenture platform. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden. Mei / juni 2020.

Wel zonde om à € 6 per maand zo'n ontvanger niet te gebruiken.…

Deze ga je niet meer werkend krijgen. 

Maak een terugbelafspraak (onderaan de pagina) om deze om te ruilen voor de Arris VIP5202. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@VTbeRt, welkom op onze community. Ik zie dat Peter het al noemt, deze gaat niet meer werken. Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 6, 2026

Ik heb via de wizard op de site al een nieuw kastje besteld, komt vandaag binnen. 👍

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2026

Ik neem aan dat je weer up and running bent met 2 ontvangers. 😀

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2026

Ja, alles werkt weer zoals het hoort.