Skip to main content

Ik was van plan om een 2e tv aan te sluiten, echter nu geeft hij aan foutcode 36?

alles geprobeerd om het op te lossen echter met nul resultaat.  Beneden wordt gebruik gemaakt van hetzelfde “kastje” en daar zijn geen problemen. Wel heeft de 2e ontvanger jaren lang ongebruikt in de kast gelegen, weet niet of dat van invloed kan zijn?

graag hoor ik een eventuele oplossing

gr

Goedemorgen beste Jacobs die decoder die in de kast bij u heb gelegen die heeft niet de juiste update. het beste kunt u gratis bellen 0800 0402 kpn voor oplossing misschien een omruil


Hoi @jacoma. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dat het probleem niet verhelpt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 


Ha vikash, heb alle genoemde mogelijkheden geprobeerd. Blijft fout code aangeven.

Is rechtstreeks aangesloten. Ik heb nog geen contact opgenomen met de klantenservice.  Dit maar dien?

Hoor t graag 


Hoi @jacoma. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dat het probleem niet verhelpt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 

Ha vikash, heb alle genoemde mogelijkheden geprobeerd. Blijft fout code aangeven.

Is rechtstreeks aangesloten. Ik heb nog geen contact opgenomen met de klantenservice. 

 

Dat is erg jammer. Ik kan voor jou uitzoeken of we deze tv-ontvanger kunnen omruilen voor een nieuwe. Als je direct verder geholpen wilt worden, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Laat je mij weten waar je voorkeur naar uit gaat?


Ha vikash, ik vind alles prima,  als ik maar geholpen wordt,  dus, tot zo ver al dank je wel!

Ben momenteel aan t werk, dus als jij allerlei gegevens moet hebben, die heb ik niet bij de hand. Anders bel.ik van de week met de klantenservice of t om te ruilen/ te up daten is

Gr jac


Oke dat is goed. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik het graag!


@jacoma Heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger en is het probleem daarmee verholpen?


Ha vikash.

Heb de nieuwe ontvanger. Werkt perfect!!

Dank je wel


Wat goed om te lezen dat een nieuwe tv-ontvanger het probleem uiteindelijk heeft verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!:wink: