Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 400-10004 bij inplannen serie opnames

• February 4, 2026
  • 10 reacties
  • 75 keer bekeken

kan op mijn laptop in eens geen serie opnamens meer plannen wel enkelvoudige opnames krijg de fout code 400-10004 later na uit in in loggen 401-10000

Beste antwoord door Remco van KPN

We krijgen vanuit de organisatie signalen dat het weer zou moeten werken dus het kan dan inderdaad aan de cache of cookies nog liggen. Zouden jullie dat eens kunnen testen?

10 reacties

• Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Heb dezelfde storing.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Fred500 en ​@BorNick .

Goed dat jullie het hier melden. Toevallig kregen we ook signalen van onze collega's bij webcare.

Die hebben het ondertussen bij de storingsdienst aangemeld en we zijn er mee bezig. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen. We houden jullie op de hoogte!!

• Topper
  • February 5, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. In de browser die ik al tijden gebruik (firefox). Omdat niet zomaar verdween, hebik het ook in Brave geprobeerd. Zelfde foutmelding (Serie opname plannen mislukt (400-10004)). Ik heb ook private windows geprobeerd, maar dat hielp ook niet.

Wat wél hielp: andere browser geïnstalleerd die nog nooit op mijn pc heeft gestaan. En gebruik maken van de app op mijn telefoon. Het lijkt dus browser gebonden. Maar ik weet nog niet wat precies. Als iemand ideeën heeft, hoor ik het graag.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Max Wichern wellicht kan het dan nog helpen om jouw browsergeschiedenis en de cookies te verwijderen. Zou je dat binnen Firefox kunnen testen?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 5, 2026

Klinkt als mogelijk browser-cache of cookie gerelateerd. Kun je de cache eens leeggooien in Firefox en kijken of het dan wel werkt? Als dat nog niet werkt, helpt het weggooien van cookies misschien.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

We krijgen vanuit de organisatie signalen dat het weer zou moeten werken dus het kan dan inderdaad aan de cache of cookies nog liggen. Zouden jullie dat eens kunnen testen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2026

Ik gebruik chrome en heb de instellingen na gelopen en moest updaten na de update en herstart kon ik weer serie opnamen in plannen

. so far so good

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 5, 2026

Hier is dat probleem in de BROWSER Google Chrome. Via zowel de Windows 11 laptop als via de (browser G. Chr.) in de Android telefoon. De app op de telefoon geeft wel de mogelijkheid om series te plannen. Al die ik het sinds een aantal maanden nu via de DIW7022, omdat je dat direct ook volgende seizoenen mee plant.

Ik heb KPN TV als progressive app op de laptop. Dat is via Google Chrome.

Overigens Boulevard net geprobeerd. Serie opnemen werkte wel in Edge en … ook in Chrome. Wel opvallend: komt op de laptop niet onder Gepland…. Moest het weer opheffen via de gids. Via Gepland op de DIW7022 had ik het ook kunnen annuleren, zie ik. Daar verschijnt de planning wel.

• Topper
  • February 5, 2026

Ik was even weg, dus kon niet echt experimenteren. En voor het wissen van cache/cookies, probeerde ik het nog even als test, maar nu werkt alles weer zoals vroeger. Ik heb dus nog niets gewist en/of veranderd. Verwarrende situatie. Maar voorlopig lijkt het in orde...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

achteraf denk ik dat de actie van de webcare mensen voor de oplossing hebben gezorgd. door het op dejuiste plaats aan te melden.

Ik vind het jammer dat de storingsdienst je niet direct of indirect met die mensen in contaqct kan brengen.

verbeterpuntje?

voor de oplossende partij bedankt !