Skip to main content

Ik krijg een foutcode

AVS 500-5005

Alles gereset.

Stroom eraf, stroom erop. Router, modem en TV.

Wat doe ik fout?

Wij hebben in Paterswolde  (Drenthe) ook foutcode AVS-500-5005 alles gereset.  Help niks, code  verstuurd maar geen reactie. Geen tv gids en kan geen opgenomen programma's kijken. Via storingen gekeken deze foutcode  blijkt alleen maar in het Westen geregistreerd te zijn. Maar in het Noorden dus ook ! 


Heb ook last van dezelfde foutcode. TV kijken lukt nog maar al het andere niet. Harde of zachte reset helpt niet. Overigens dit is de eerste keer dat ik hier mee word geconfronteerd sinds de nieuwe menu structuur. Ik verwacht een snelle oplossing van dit probleem.


Wij ook nog steeds storing… #beetjejammer #kpn #waarommooiermakenalshetmakkelijkerkan vooral als alles voorheen prima werkte… Nu steeds foutcode AVS-500-5005 #geefmijhetoudemenumaar #veelsneller :angry:

Voor mij precies het zelfde. Het was prima! 


Hier doet hij het weer na een reset


In Veldhoven (NB) na 7x resetten zonder resultaat, nu de 8e keer wél gelukt (22.55 uur).

Het lijkt weer te werken.


Gisterenavond deed hele avond niet, maar in slaapkamer wel (2de ontvanger). Vanmorgen deed alles weer naar behoren


Zo te zien is het probleem opgelost. We zullen wel niet te horen krijgen wat de oorzaak is geweest.


Problemen hier verholpen. Ontvanger ging wel vanochtend uit zichzelf opnieuw opstarten. Als communicatie bedrijf is KPN wel heel slecht in het communiceren met haar klanten. Dat verbaasd mij al jaren. Er zijn volgens hun site nooit storingen of onderhoudswerkzaamheden op je adres??? :wink:


Ik heb foutcode avs-500-ref-99!  Al gebeld maar word gewoon gezegd ze zijn er mee bezig is een storing??? 

Geen communicatie vis bericht of geen enkele compensatie voor maanden gezeik met opnemen !!


Oh ja kon 1 gig gratis op mn telefoon krijgen kon ik buiten kijken ???? Ik heb geen eens een mobiel kpn abbo ! Word er doodziek van !  Komt elke week een keer terug nl


Daar is tie weer, Foutcode 500-5005, wordt er moe van. Al 5 keer gereset maar probleem niet weg.

Denk er nu echt serieus over om weg te gaan bij KPN, dit komt te vaak voor.


 

Foutcode AVS -500-5005 Alleen Netflix TV kijken lukte nog maar overige functionaliteiten niet.