Skip to main content
Beantwoord

Foutcode AUT-2000 bij inloggen tv.kpn.com

• March 23, 2026
  • 13 reacties
  • 233 keer bekeken

Hallo ik probeer in te loggen op kpn tvop mijn laptop, maar ik krijg foutcode AUT-2000

Beste antwoord door Jasper van KPN

Goed om te lezen dat het bij een aantal van jullie weer lukt!

Voor het inloggen, voor de zekerheid, loggen jullie in met het klantnummer of met het abonnementsnummer? Dat zijn verschillende nummers, en er kan alleen met het abonnementsnummer ingelogd worden.

Ik heb het net ook geprobeerd en ik kan nu inloggen zonder meldingen. Lukt het bij iedereen nu ook, of komen er nog vergelijkbare meldingen bij?

13 reacties

• Deelnemer
  • March 23, 2026

Ik heb hier hetzelfde probleem met inloggen. Krijg ook de Foutcode AUT-2000 bij inloggen tv.kpn.com.
Ondanks dat geeft KPN aan dat er geen storingen zijn. Kwaliteit wordt de laatste tijd steeds minder bij KPN.

• Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Ik heb exact hetzelfde probleem. : Ik kan niet meer inloggen in https://tv.kpn.com/ met foutcode :

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (AUT-2000)”

• Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Inderdaad dezelfde foutcode AUT-2000. Vervolgens krijg ik te zien dat er 0 inlogpogingen over zijn en er dus 24 uur geblokkeerd wordt. Hoop dat het snel wordt opgelost. 

• Deelnemer
  • March 23, 2026

Zojuist ingelogd met klantnummer en PIN, dat werkt wel. Het lijkt er op dat er een authenticatieprobleem is bij KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 23, 2026

Willen jullie proberen of het weer lukt.

Hier kan ik inloggen met KPN ID en met abonnementsnummer. 

@Ritaw , ​@WiFikid , ​@Peter_AF20 , ​@Vova Ahekian 

• March 23, 2026

Deze melding krijg ik als ik met het klantnummer wil inloggen.

"Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (500-10000)"

Met het KPN id gaat het wel goed.

• Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Willen jullie proberen of het weer lukt.

Hier kan ik inloggen met KPN ID en met abonnementsnummer. 

@Ritaw , ​@WiFikid , ​@Peter_AF20 , ​@Vova Ahekian 

Ik kan nu weer inloggen met KPN ID (mail + password) - Blijkbaar was er vanmorgen een storing. Helaas kon ik dit nergens zelf controleren. 

• Deelnemer
  • March 23, 2026

Ja, ik kan nu ook weer inloggen mat mailadres en wachtwoord.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 23, 2026

Goed om te lezen dat het bij een aantal van jullie weer lukt!

Voor het inloggen, voor de zekerheid, loggen jullie in met het klantnummer of met het abonnementsnummer? Dat zijn verschillende nummers, en er kan alleen met het abonnementsnummer ingelogd worden.

Ik heb het net ook geprobeerd en ik kan nu inloggen zonder meldingen. Lukt het bij iedereen nu ook, of komen er nog vergelijkbare meldingen bij?

• Deelnemer
  • March 27, 2026

@Jasper van KPN , ik log normaal in met email adres en wachtwoord. Maar ik kan ook inloggen met het abonnementsnummer.

Jasper van KPN
Moderator

Lukt nu ook om met beiden in te loggen ​@Peter_AF20? Dat kan ik niet met zekerheid uit je bericht halen.

• Deelnemer
  • March 28, 2026

@Jasper van KPN , Ja, ik kan op beide manieren inloggen!

Jasper van KPN
Moderator

Gelukkig, dat is goed om te lezen! Veel kijkplezier dus weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂