Skip to main content

Kan nog steeds niet openen krijg elke keer dezelfde foutcode die het oplossings programma niet herkent alles gedaan wat gevraagd werd modem resetten software opnieuw inladen maar niets helpt de code is

kbx-apk-3017 vanaf dat ik abonnee ben heb ik alleen maar problemen verschillende keren gebeld maar het blijft hopeloos.

Hi @Noa2024,

Wanneer krijg je die code te zien? Is dat zodra je aangeeft dat je een programma op wil nemen? Gebeurt dat alleen via de ontvanger en lukt het inplannen van een opname wél via online tv kijken (klik!)?

Als het daar ook niet lukt, zou je dan willen controleren of de opnamefunctie wel aan staat onder je abonnement? Je ziet dat bij “Mijn pakketten” (boodschappentasje rechtsboven in het menu van de TV+ Box). Het opnemenpakket is gratis als je minimaal twee KPN TV+ Boxen hebt, als je er maar 1 hebt is het nodig om hiervoor een abonnement af te sluiten. Gaat het daar misschien mis?


Op geen elke manier kan ik iets opnemen ik denk ook dat het opname paket in in mijn abonnement zit maar dat is mijn niet verteld bij het afsluiten van het abonnement kpn moet zijn coloperateur beter informeren naar de klant mij zijn dingen belooft die niet waar zijn je kan wel de klant verleiden om een abonnement te nemen en vervolgens moet je overal exstra voor betalen ik vind dit een zeer slechte services als mijn abonnement afgelopen is ga ik weer terug naar mijn vorige provider.

ik vind kpn een onbetrouwbare provider alles beloven maar alleen als je extra betaal.


Wat jammer dat je zo ontevreden bent @Noa2024 🙁 Het aanzetten van de opnamefunctionaliteit kan per ongeluk zijn vergeten door de collega die de bestelling door heeft gevoerd. Als dit wel met je besproken is, zal dit eerder een foutje zijn geweest dan een bewuste false belofte. Als jullie hebben afgesproken dat de opnamefunctie aangezet zou worden maar dat is toch niet het geval, dan vermoed ik dat je nu ook €5,- per maand minder betaalt dan overeen gekomen. 

Wat is je verder beloofd dat niet na is gekomen?


De man die mij het abonnement heeft (aangesmeerd ) zij dat ik ook 2 gratis wifi punten kreeg dat is ook niet gebeurd omdat ik achteraf een ander abonnement heb gekregen 1 jaar voor 35 euro en 2 euro per maand voor de vaste telefoon waarschijnlijk dacht hij die man is 75 jaar dus dat lukt wel om hem dit abonnement aan te sm achteraf zegt kpn dat ik het contactformulier beter had moeten lezen .ik heb dus zelf een extra wifi punt moeten kopen voor 61 euro.


Het klinkt alsof bij jou niet helemaal de juiste bestelling door is gevoerd @Noa2024 en dat is erg jammer.

Weet wel dat wij er niets aan hebben om iemand iets ‘aan te smeren’ en dat het voor ons ook helemaal om het even is van welk aanbod een klant gebruik maakt. Dat het verkeerde welkomstaanbod bij jouw abonnement toe is gepast, levert ons dus helemaal niets op, we winnen daar niks mee. Sterker nog, we hebben jou nu als ontevreden klant dus het kost ons juist. Dit is dus géén kwade opzet geweest.

De verkoper hoort jouw bestelling op de correcte manier door te voeren en het lijkt er op dat het daar mis is gegaan, aangezien er meerdere dingen niet kloppen met hetgeen er met jou besproken was. Aangezien je hier echt heel ontevreden over bent, wil ik je aanraden om hier een klacht over in te dienen. De collega's van de klachtenafdeling kunnen dan samen met jou kijken of de situatie te verbeteren valt!