Skip to main content
Vraag

Foutcode kbx-apk-3017 bij De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis op 192tv

• September 13, 2025
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Het programma De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis op 192tv om 16:00 uur van vanmiddag, 13 augustus, kan ik niet instellen als opname, ik krijg dan kbx-apk-3017 foutmelding. Via tv.kpn.com en via de app op de smartphone werkt het ook niet. De probleemoplosser op de website heeft ook niet geholpen.

Gezien het vandaag is en op zaterdag, ga ik er vanuit dat het niet meer op tijd opgelost kan worden, maar het blijft wel vervelend, aangezien ik het paar weken geleden ook met een andere programma had. Zo wordt het wel onbetrouwbaar dat er geen garantie is dat je dan alle programma's kan instellen om op te nemen. 

Voor volgende week zaterdag, 20 september, is het wel gelukt om de opname in te stellen. Hopelijk kan ik vandaag na afloop het nog wel terug kijken. 

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hoi ​@MiVoNL . Welkom hier.

Dat is een vervelende situatie.  Mag ik vragen welk type ontvanger jij hebt?  En probeer je het via de ontvanger op te nemen?

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 20, 2025

Ik wilde geen nieuwe topic aanmaken, en titel van deze topic kan ik niet aanpassen. Maar ik heb wederom foutcode kbx-apk-3017, bij Stock Aitken Waterman: Legends of pop, vandaag 20 september op VRT Canvas om 17:15 uur.  Via de app en website lukt het ook niet om een opname in te stellen. Echt heel waardeloos dit. 

Ik heb de DIW7022 ontvanger. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 24, 2025

Wat hinderlijk.  De VRT en BBC hebben aparte spelregels en vaak kun je alleen via de tuner opnames terugkijken. Dus niet via een ander netwerk. 

Opnames plannen zou echter wel moeten kunnen. 

Als je via de app probeert wat zie je dan ? Komt er ook een foutcode? 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 24, 2025

Dat kan ik niet meer nagaan, aangezien de uitzending al geweest is. Er was wel een code, maar die weet ik niet. Als het nog eens voorkomt zal ik het laten weten. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 25, 2025

Ja, ik ben hier doordeweeks wel.  Dan kunnen we hopelijk op de dag zelf even checken.Â