Skip to main content
Beantwoord

Foutcode kbx-apk-3017 bij programma Sturm der liebe op zender ARD

• April 11, 2025
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb sinds een paar dagen problemen met het opnemen van Sturm der liebe op de duitse zender ARD. Ik krijg de foutcode kbx-apk-3017

Beste antwoord door Maja van KPN

Laten we hopen dat het goed gaat! 🤞🏼

Mocht je deze melding in de toekomst weer krijgen, zou je dan weer willen testen of het wel goed gaat via de mobiele app (of via https://tv.kpn.com/)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Gerrit23,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met opnemen, via deze site hieronder kun je het probleem oplossen: 
Foutcode kbx-apk-3017 oplossen

Lukt het niet? Laat het ons dan even weten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2025

Beste Dennis.

Het lukt echt niet om het probleem op te lossen. Ik heb vanmorgen al contact gehad met een medewerker van KPN, maar die kon mij ook niet verder helpen. Met de probleemoplosser loop ik ook vast. Andere programma's opnemen lukt wel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 14, 2025

Wat raar dat je tegen deze foutcode aanloopt ​@Gerrit23. En dan ook nog alleen bij dit specifieke programma 😕 Ik heb even snel gekeken via de app op mijn telefoon en daar kan ik de aflevering van vanmorgen zonder problemen inplannen. Zou jij een kunnen kijken of het jou óók lukt via de mobiele app?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2025

Goedemorgen Maja. Als ik in geplande opnames kijk staat het programma erin voor opname. Ik wacht het vanmiddag even af of het programma inderdaad opgenomen wordt. Afgelopen week niet, maar misschien nu wel en dat ik daarom nu die foutmelding in beeld krijg.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2025

Laten we hopen dat het goed gaat! 🤞🏼

Mocht je deze melding in de toekomst weer krijgen, zou je dan weer willen testen of het wel goed gaat via de mobiele app (of via https://tv.kpn.com/)

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 17, 2025

Is het goed gegaan met de opname ​@Gerrit23?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Hallo Maja. Het is niet te geloven, maar nu is de opname gelukt. Ik had de opname van het programma geannuleerd en opnieuw weer ingesteld vanmorgen. Momenteel krijg ik ook de eerdergenoemde foutcode niet. Ik ben nu wel benieuwd of het verder met volgende opnames goed zal gaan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 17, 2025

Kijk aan, heel fijn!

Laten we dan maar hopen dat het met de volgende ook goed zal gaan ​@Gerrit23 🤞🏼