Skip to main content

Beste, sinds vandaag een foutcode: kbx-apk-3042/404-10143 twee radiozenders doen het niet meer waaronder Efteling radio. Meer mensen met dit problemen?  Alvast bedankt.

Mvg Mitch

Wat vervelend zeg. Even voor de duidelijkheid, want er zijn 2 tv/radio platforms.

Ervaar je dit met een Arris danwel Arcadyan ontvanger

of

met het nieuwere type TV+, Sagemcom DIW7022 ?

En welke is de TWEEDE??? Of moeten we ze alle 40 langszappen??????


Ik heb er ook last van Grootnieuwsradio en Efteling radio doen het niet. Ik heb het KPN+ kastje en elke keer krijg je de foutcode kbx-apk-3042/404-10143 en de vraag start de KPN+ app weer opnieuw op om het te verhelpen maar probleem niet opgelost. Ik luister elke ochtend graag naar grootnieuwsradio. Graag probleem snel oplossen. 


Het klopt inderdaad op de TV+ box. Groot nieuws radio (829) en Efteling radio (831) liggen eruit.

Sinds 14 februari ook geen programmabeschrijving beschikbaar bij deze zenders.


Gelukkig niet de enige zie ik. Het betreft inderdaad Efteling kids radio en 829 . Blijf je zappen heb ik ook geen geluid meer op de radiokanalen. Daar moet ik eerst voor na tv kijken. Kastje opnieuw starten of zelfs modem hebben geen zin.  Het gaat inderdaad bij mij om tv+ model DIW7022


Wij hebben ook deze foutmeldingen en niets helpt qua opnieuw opstarten/herstarten enz. De kinderen zijn not amused zonder efteling radio😪😪😪 @KPN help!


Goedemiddag, er lijkt inderdaad bij deze zenders iets niet helemaal goed te gaan. Ik geef het door! Willen jullie het later nog eens proberen?


Ook hier geen Groot Nieuws  829  staat normaal  bijna  de hele dag  aan kan dit  opgelost  worden? Zou  heel fijn zijn  groeten


Hoi @Fam v Leeuwen . Vervelend dat je favoriete zender nu niet werkt. 

Luister hier naar de 4 (!) kanalen van grootnieuwsradio. 

https://www.grootnieuwsradio.nl/player/gnr

En het hoofd kanaal, wat ook bij kpn is, is ook via dab+ beschikbaar. 


Goedemiddag, er lijkt inderdaad bij deze zenders iets niet helemaal goed te gaan. Ik geef het door! Willen jullie het later nog eens proberen?

 

Het probleem is opgelost alles werkt weer normaal.


Hier ook top bedankt allemaal