Blijkbaar heeft KPN niets veranderd afgelopen 2 maanden aan de software. Mijn Experia box V12 is afgelopen woensdag 7 december 2023 geupdate (kregen een tekst bericht op die avond van de KPN dat onze box zou worden bijgewerkt!) en nu heb ik precies hetzelfde probleem bij 1 TV. Die is als volgt geconfigureerd Experia box V12 > NetGear GS108E Switch > bekabeld TP Link Deco M9+ > bekabeld TV.
Al jaren kunnen wij zo probleemloos tv kijken en terugkijken en nu opeens is dit niet meer mogelijk. Omdat ik geen directe kabel van de Experia box naar de TV kan leggen heb ik deze configuratie nodig. Best KPN, deze foutmelding is al lang bekend en mijn verzoek is dan ook om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen zonder te zeggen dat dit allemaal niet meer ondersteund is. Kunnen jullie anders deze update terugdraaien want zelf had ik deze update nooit gedaan. Volledige foutmelding; Afspelen mislukt. Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens of ga naar Menu/ Instellingen/ Systeem/ Herstart om uw tv-ontvanger te herstarten. (STB-zap-03 / 3 - HAL layer) Als iemand een andere oplossing heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag. Zelf heb ik al het e.e.a. losgekoppeld en gereset.. echter dit heeft nog geen resultaat opgeleverd.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt