Skip to main content

Bij het terugkijken van een programma krijg ik de foutcode Foutcode STB-zap-03 / - 40462 -.

Opnieuw proberen werkt niet. Via het instellingen menu heb ik de decoder al herstart, maar dat hielp ook niet.

Tot zover de opties van de hulp op de site (er zijn ook geen storingen). 

Naar mijn gevoel is dit probleem ontstaan toen ik in de meterkast de modem op een ander stopcontact heb gezet. 

De stroom is er toen even vanaf geweest. De modem is toen verder succesvol opgestart en alles werkt weer, behalve dit.

 

Kan iemand me helpen met dit probleem? 

Welkom op het forum, @Fedor Janssen. Deze foutcode geeft aan dat de tv ontvanger de verbinding met het tv netwerk even kwijt is. Het zou  kunnen dat het herstarten van de Experia Box niet helemaal goed is gegaan. Wat je kunt doen is deze nog eens herstarten. Laat hem dan even een 30 seconden stroomloos. Verder relevant om te weten: zit de tv ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experia Box, of zit er iets tussen (zoals een switch of draadloze verbindingsset)?


Hij Erik, 

De tv zit rechtstreeks op de box. 

Gelukkig deed hij het gisteren ineens wel weer. Maar in het vervolg zal ik een halve minuut geduld opbrengen. 

Toch bedankt 


Goed om te horen, Fedor :)