Skip to main content

Sinds enkele dagen foutcode STB-zap-03 / -40462 bij het terug willen kijken van het opgenomen programma De Oranjezomer. 

Apart!

TV-ontvanger nu een aantal keren opnieuw opgestart. Probleem NIET opgelost 

Hoi ​@ruudforsthovel . Dat is apart. 

Wat gebeurt er als je het via de browser probeert?

https://tv.kpn.com/

Dag ​@Erwin van KPN , via de browser is het opgenomen programma De Oranjezomer niet te vinden in de lijst “Opgeslagen”. Wel in mijn opnamelijst via het menu van de KPN-ontvanger.

Een raadsel ook waarom dit niet synchroon loopt. 

Hierover ook al eerder met KPN gecommuniceerd. Niet echt een bevredigend antwoord op gekregen . 

Oh, je hebt ook gebeld met KPN? Wat was het antwoord als ik vragen mag?

En wanneer werd dit programma uitgezonden? (datum - zender - tijdstip) 

@Erwin van KPN Dag Erwin, het antwoord was dat er geen synchroniciteit is van de opgenomen programma’s tussen app Opgeslagen en menu TV Opnames omdat er verschil is tussen het opnemen van kanalen 1 en verder en Glasvezel 661 en verder. 

Voor zover ik kan zien betreft het alleen het dagelijks uitgezonden programma De Oranjezomer Vanavond kan ik dat programma bijvoorbeeld niet opnemen, terwijl de opnames van afgelopen dagen er bij mij nu dubbel in staan. 

De overige andere programma’s kan ik wel gewoon opnemen. 

Dat van glasvezel klopt idd. 

Maar als je eens probeert via kanaal 1?  Kun je het via dat kanaal wel opnemen?  Want dat zou kunnen betekenen dat er iets niet lekker zit met de opname rechten van de glasvezel NPO zender

@Erwin van KPN , volgens mij praten we langs elkaar heen. Mijn kernvraag betreft opnames van het programma De Oranjezomer. Deze zijn niet terug te kijken, ik krijg dan de eerder vermelde foutcode.

En dat terwijl de andere opgenomen programma’s op verschillende kanalen, ook die op SBS6, wel terug te zien. Dus waarom De Oranjezomer niet? 

Reageer