Skip to main content
Beantwoord

Foutcodes 845 en 846, opnieuw opstarten helpt niet

• February 5, 2025
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Goedenavond 

Onze televisie geeft foutcodes, 845 en 846 en bij opnieuw opstarten gaat deze maar tot 15%.

Ingelogd op de kpn app en de stappen doorlopen voor opnieuw opstarten op afstand maar geen verschil.

Mvg Duncan 

Beste antwoord door Duncan1974

Nieuwe modem gemonteerd en alles werkt weer zoals het hoort, dank voor de hulp / advies

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hi ​@Duncan1974, ik denk ook graag mee. 

Mag ik weten hoe de ontvangers aangesloten zijn op je modem? Rechtstreeks met een kabel of zit er nog een switch of draadloze adapter tussen? Zou je je modem 20 seconden stroomloos willen maken? Als je dit hebt gedaan, zou je de ontvanger ook eens willen resetten? Lees hieronder hoe je dit doet. 

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Goedenavond ,

Dank voor de reactie, ik  dit morgenmiddag even proberen en laat het even weten.

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Zitten rechtstreeks met een kabel, geen adapter of.i.d.

• Auteur
  • Topper
  • February 7, 2025

Goedemiddag,  we hebben ook geen wifi verbinding meer, geeft op mijn telefoon aan verbonden zonder internet 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 11, 2025

Hi Duncan, dan lijkt dit toch in de verbinding te zitten of de modem. Klopt het dat je modem inmiddels is omgeruild? En zo ja, heeft dit geholpen? 

• Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

Goedemiddag, er zou een nieuw modem verstuurd worden maar hebben deze nog niet ontvangen. Ik zie dat ik ook nog geen verzend informatie hiervan heb ontvangen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 17, 2025

Hi Duncan, als het goed is heb je inmiddels de nieuwe modem ontvangen enkele dagen geleden. Klopt dit? En zo ja, werkt televisie ook weer goed?

• Auteur
  • Topper
  • February 17, 2025

Dag Alex,

Ik heb de modem zaterdag binnen gekregen en zal deze vanavond wisselen , (op 1 of andere manier was er vergeten een modem te versturen), ik plaats morgen even een reactie

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Nieuwe modem gemonteerd en alles werkt weer zoals het hoort, dank voor de hulp / advies

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 20, 2025

Erg blij om te lezen dat alles weer goed werkt! Dankjewel ook voor de terugkoppeling hier.