Skip to main content

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1001)

Krijg dit niet opgelost?

Hoe kijk je?

Via de mobiele of tablet?

Of probeer je het via de app op de Smart tv? Dat laatste werkt alleen op je eigen netwerk thuis. 


Middag Joop. Via de mobiel en tablet op de wifi in Oostenrijk.


@Rijnders58 

 

Zie ook hier.

In principe zou het moeten werken.

Ik ga ervan uit dat je de app thuis erop gezet hebt en op je eigen netwerk de KPN codes hebt ingevuld. 


Thuis werkt het wel. KPN codes zijn inlogcodes neem ik aan. Als ik van de wifi af ga doet tv kijken wel maar kan niet streamen


HI @Rijnders58, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zo te lezen ligt dit aan de WiFi verbinding op je locatie, als het via 4G wel werkt. Dat je dan niet kan streamen klopt, je zit dan niet op hetzelfde netwerk als de televisie. 

Ik vermoed dat je op een vakantieadres zit die een gedeelde WiFi verbinding heeft voor alle gasten, klopt dit? Dan is dat waarschijnlijk de boosdoener. Nog voor de zekerheid, welke snelheid meet je als je hier een speedtest doet?


Klopt. Denk een gedeelde wifi. Met de oude wifi deed streaming Het wel , nu glasvezel en de foutcode. Snelheid is goed ook met Netflix etc. 


Glasvezel heeft hier niets mee te maken. Tenminste, ik begrijp dat jij nu niet thuis bent maar op een adres in Oostenrijk, dan ligt het aan het WiFinetwerk daar. 

Of begrijp ik dit verkeerd? 


Klopt. Maar wat is de oplossing? KPN zegt dat het aan de wifi ligt dat ze mijn op adres niet kunnen zien. Via  mijn eigen vpn kan ik wel kijken op laptop maar niet casten. Ook kan ik niet met mijn telefoon op de wifi kijken 


Als je in Oostenrijk zit heeft het niets met KPN te maken, maar met het WiFi netwerk daar. Vanuit ons hier is er geen oplossing, wij beheren dat netwerk niet. Hoe graag ik je ook zou helpen. 


Misschien wordt het tijd dat bij deze foutcode de oorzaak/oplossing wordt aangepast.

Ik zit vrolijk in Duitsland en m’n IP blijkt in Duisburg te verblijven. Maar ik zit met m’n laptop in Saarbrucken.

Een wifi netwerk van het hotel en na daar te zijn ingelogd kwam er ook nog een aanmeldpagina van het hotel voorbij. Een gedeeld netwerk derhalve. Dat laatste is veel vaker de boosdoener.

Gelukkig kan ik wel normaal tv kijken via webtv van Delta.

Is Delta dan niet streng genoeg of is KPN te streng met content?


Misschien wordt het tijd dat bij deze foutcode de oorzaak/oplossing wordt aangepast.

Ik zit vrolijk in Duitsland en m’n IP blijkt in Duisburg te verblijven. Maar ik zit met m’n laptop in Saarbrucken.

Een wifi netwerk van het hotel en na daar te zijn ingelogd kwam er ook nog een aanmeldpagina van het hotel voorbij. Een gedeeld netwerk derhalve. Dat laatste is veel vaker de boosdoener.

Gelukkig kan ik wel normaal tv kijken via webtv van Delta.

Is Delta dan niet streng genoeg of is KPN te streng met content?

Zover ik weet zou dit niet uit moeten maken, zolang je een verbinding hebt met een IP-adres binnen de EER moet het werken. Wat krijg je dan precies te zien? 


Niks. Alleen de foutmelding.

Kan overigens wel de gids bekijken, maar verder niet dus. Ook opnames niet.


Niks. Alleen de foutmelding.

Kan overigens wel de gids bekijken, maar verder niet dus. Ook opnames niet.

Zou je een screenshot of foto hier willen plaatsen van wat je ziet? 


Niks. Alleen de foutmelding.

Kan overigens wel de gids bekijken, maar verder niet dus. Ook opnames niet.

Zou je een screenshot of foto hier willen plaatsen van wat je ziet? 

dat wordt heel lastig omdat ik intussen weer terug ben in NL.

Nogmaals ik krijg alleen de foutmelding te zien.


Oei, dat maakt het wel iets lastiger om te troubleshooten aangezien het nu wel goed werkt. Zou je hier op terug willen komen wanneer je weer op locatie bent en je dit weer ziet? Dan help ik graag mee. 


Reageer