Ook ik heb problemen met de foutmelding 143.
Heb alle stappen doorlopen, maar ik blijf de rode lampjes zien. Bij het resetten worden ze ook niet eerst wit...?
Wat kan ik nog meer doen...?
ik heb nu een heel zwak wit knipperend lichtje op beide DVS 1200 apparaten.. wat kan het zijn?
Beantwoord
Foutmelding 143
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag @RenVic , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Wat lastig dat het maar niet lukt om foutcode 143 op te lossen. Ik begrijp uit je bericht dat je de stappen op onze website voor deze foutcode al hebt doorlopen? Want je gebruik een draadloze verbindingsset. Welke precies? Kan je dat aangeven? En heb je alleen de dvs adapters gereset of ook de tv-ontvanger?
Daarnaast ben ik benieuwd of de rest van de diensten wel gewoon werken. Zoals internet en/of telefonie.
Kan je tot slot jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan help ik je graag zo snel mogelijk verder!
PS: je kan ook bellen met 0800-0402 om het probleem op te lossen.
Bekijk origineelWat lastig dat het maar niet lukt om foutcode 143 op te lossen. Ik begrijp uit je bericht dat je de stappen op onze website voor deze foutcode al hebt doorlopen? Want je gebruik een draadloze verbindingsset. Welke precies? Kan je dat aangeven? En heb je alleen de dvs adapters gereset of ook de tv-ontvanger?
Daarnaast ben ik benieuwd of de rest van de diensten wel gewoon werken. Zoals internet en/of telefonie.
Kan je tot slot jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan help ik je graag zo snel mogelijk verder!
PS: je kan ook bellen met 0800-0402 om het probleem op te lossen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.