Skip to main content

kan iemand mij helpen???

Hallo @Dijkhha1 , via onderstaande website vind je misschien de oplossing:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-300-301-307-840-841-845.htm#/

Succes.


Hoi @Dijkhha1 en welkom hier op het KPN Forum!

 

Wat is op dit moment de stand van zaken; ervaar je nog steeds problemen of zijn deze inmiddels verholpen? Heb je nog iets gehad aan het linkje van @JanD ? Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat me dit dan vooral weten!


Al sinds 3 dagen geen tv. Eerst foutmelding 143 daarna 301. Alles geprobeerd , maar opstarten lukt maar t-m 20 %. 

Graag verhelpen!


De foutmelding 301 blijft.

Zou dit kunnen komen door de werkzaamheden in de straat voor glasvezel


Hoi @Foutmelding301 en welkom hier op ons forum.

Wat heb je zelf verder allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? En had je deze pagina op onze website al eens doorgenomen? Ik verwacht niet dat dit te maken heeft met de werkzaamheden die in straat plaatsvinden voor de aanleg van glasvezel. Ik neem dat je internetverbinding nog wel gewoon werkt?


Klantenservice voor storingen zou toch 24/7 beschikbaar moeten zijn? Nu krijg ik niemand te pakken en doen beide Arcadyan HMB2260 v2’s het niet. Beiden haperden al een aantal dagen en gaven foutmelding stb-nmc-400 aan. Vanuit instellingen het eea geprobeerd zoals een frisse start, normale reset, etc., echter werkt niets. Uiteindelijk geprobeerd software opnieuw te installeren en ze blijven beiden hangen met foutcode 301. Vervolgens alle stappen meerdere malen geprobeerd in alle denkbare volgorden zonder geluk. Heb meerdere malen proberen te bellen, maar ondanks dat er op de website staat dat kpn 24/7 bereikbaar is voor technische storingen niemand te pakken gekregen. Lekker bezig!


Klantenservice voor storingen zou toch 24/7 beschikbaar moeten zijn? Nu krijg ik niemand te pakken en doen beide Arcadyan HMB2260 v2’s het niet. Beiden haperden al een aantal dagen en gaven foutmelding stb-nmc-400 aan. Vanuit instellingen het eea geprobeerd zoals een frisse start, normale reset, etc., echter werkt niets. Uiteindelijk geprobeerd software opnieuw te installeren en ze blijven beiden hangen met foutcode 301. Vervolgens alle stappen meerdere malen geprobeerd in alle denkbare volgorden zonder geluk. Heb meerdere malen proberen te bellen, maar ondanks dat er op de website staat dat kpn 24/7 bereikbaar is voor technische storingen niemand te pakken gekregen. Lekker bezig!

Kan er nog iemand reageren van KPN?