Skip to main content

Eén hele goedemorgen,

Wij worden helemaal gek van de storingscode bij KPN ITV op een Sony tv: 403-10146_64. Elke keer als we iets anders willen kijken moet de stekker eruit getrokken worden. Videoland en andere apps doen het wel gewoon.

Wij doen alles met Wifi en dat ging altijd prima. We hebben van die witte schotels door het huis heen staan. Maar sinds iets van 2 maanden is dit probleem gaande. We hebben geen kastje er meer tussen staan dus streamen alles. 

Ik heb de KPN app inmiddels ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat hielp ook niet.

We hebben in een andere kamer nog een LG hangen en daar gaat het wel goed. Het probleem op die LG tv is dat we niet vooruit of achteruit kunnen spoelen in de KPN app want dan klapt de hele KPN eruit. Dat is een ander probleem.

Is er misschien iemand die een oplossing weet?

Karin

 

Hi en welkom in onze community @Karin1908.

Ik lees dat je de KPN tv app op je beide tv's gebruik en geen tv-ontvanger gebruikt. Maar het werkt op beide tv's niet lekker. Weet wel dat de KPN Smart TV app een optie is om tv te kijken zonder tv-ontvanger, maar dat de app in ontwikkeling is. Het is niet een volledige vervanger van een tv-ontvanger. Goed om te weten: Je kunt de Smart TV app installeren op meerdere tv’s of Android TV toestellen, maar je kunt de app enkel op 1 apparaat tegelijk kijken.

  • Wanneer krijg je de foutmelding op de Sony tv te zien, is dat bij een specifieke handeling? En hoe vaak gebeurt dit?
  • Wat gebeurt er op de LG tv als hij ‘eruit klapt’? Wat krijg je dan te zien, en wat moet je doen om het op te lossen?
  • Heb je ook op die tv de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Alle details zijn welkom, zo kunnen we hier het beste met je meedenken.


Als we de tv in de huiskamer aanzetten dan zie je het normale beeld maar als we dan bijvoorbeeld iets willen kijken wat we opgenomen hebben dan gebeurt er gewoon niets. Je kunt op een programma klikken wat je wilt maar er gebeurt niets meer. Je kunt dus niets anders doen dan de stekker uit het stopcontact halen en als die er weer in gaat kan je wel dat programma kijken. Als we dan het volgende programma willen kijken moet weer de stekker uit het stopcontact. Zo gaat het een hele avond door.

Videoland doet het wel gewoon netjes.

Wij hebben SONY KD49XH8599 4K LED-TV in de woonkamer. Wij kijken KPN maar op 1 tv tegelijk.

De LG tv in de slaapkamer kan inderdaad niet spoelen. Zodra we iets kijken wat we opgenomen hebben en je klikt op spoelen, klapt gewoon de hele tv uit. Dat is ook iets van de laatste tijd. De tv moet dus daarna opnieuw aan maar spoelen is gewoon geen optie ook niet na het verwijderen van de stekker uit het stopcontact of het opnieuw installeren van de app.

Echt ontzettend vervelend dit alles.

Karin

 


@Karin1908 Weet dat de Smart TV app een optie is, maar geen volwaardige vervanger voor een tv-ontvanger. Mijn eerste advies zou zijn, gebruik toch weer een tv-ontvanger bij je televisie. Dat geeft de allerbeste ervaring :) 

Vul je daarnaast je NAW gegevens en je klantnummer in je forumprofiel in? Dan kijk ik verder wat we hiermee kunnen doen. Geef je me hier een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld?


Reageer