Skip to main content

Wij krijgen deze melding bij het willen kijken van een opname, maakt niet uit welke, bij alle deze melding.alles volgens kpn al gedaan, reset, wisselen kastje, op modem aansluiten, nog geen succes. Wie kan helpen, Willen graag onze opnames kijken.

Hoi @BenAlen, welkom op het forum! We zien deze foutmelding af en toe voorbijkomen. Kun je mij iets meer vertellen over de aansluitsituatie bij jou thuis? Ik ben vooral benieuwd naar:

  • welk modem heb je?
  • hoe is je tv ontvanger op dat modem aangesloten?

Gewoon tv kijken en zo werkt wel?

Zou je ook nog je forumprofiel willen invullen? 


Hoi, ja gewoon tv kijken lukt gewoon en opnemen ook, alleen terug kijken en de opnames bekijken krijgen we deze foutmelding.al van alles geprobeerd qua resetten etc 

 

modem : serie nr LK20138ME560655

van het modem gaat het naar kpn netgear switch en dan bekabeld door naar de tp link deco x60 (is ook ge update) en dan bekabeld door naar de tv ontvanger.

 

nooit problemen gehad tot de update door kpn, sindsdien dit probleem.


Welke Netgear switch is dit, BenAlen?

En heb je deze problemen ook als je test zonder switch en onder deco? Beste is om eerste te testen met een rechtstreekse kabel tussen Box 12 en tv ontvanger. Als dat dan goed gaat, voeg de switch toe en kijk of het goed blijft gaan. Haal dan de switch weer weg en voeg de Deco toe en kijk of dat goed blijft gaan. Zo kunnen we zien welk apparaat, of welke combinatie van apparaten, het probleem laat voorkomen.