Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding inhoud is niet meer beschikbaar op TV+ app

• February 7, 2026
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

KPN TV+ Ik heb de meldingen van een maand geleden gelezen, de fix geupdata, iPad aan/uit, probleem 1 keer weg, volgende keer weer terug. Voortdurend app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfs eerst uitloggen, dan verwijderen en opnieuw geïnstalleerd, dit werkt echter slechts 1 of 2 keer waarna het probleem terugkeert.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@CeesieM,

Je iPad draait op iPadOS 26.2.1 en de KPN TV+ app heeft versie 08.86.01 (1652). Dit zijn allebei de nieuwste beschikbare versies, dus daar ligt het probleem waarschijnlijk niet aan. Zou je kunnen testen of het probleem ook voorkomt op een ander apparaat? Ik ben benieuwd of het daar hetzelfde gedrag laat zien. In een ander topic zag ik dat iemand met dezelfde versies ook problemen had, maar dat het na een reset van de telefoon/tablet wel weer werkte. Dat zou dus eventueel ook een oplossing kunnen zijn. Laat je het weten wat eruit komt? 😊

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hallo @CeesieM,

Welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Dat klinkt behoorlijk hardnekkig, zeker als het na elke herinstallatie maar heel even goed gaat. Je geeft aan dat je de meldingen van een maand geleden hebt gelezen en dat je de fix hebt geïnstalleerd, maar dat het probleem toch steeds terugkeert. Om even te checken: welke versie van de KPN TV+ app staat er op jouw iPad op dit moment? Er is inderdaad een update uitgebracht die dit probleem zou moeten verhelpen, maar soms wordt zo’n hotfix geleidelijk uitgerold of blijft er nog oude data in de app hangen.

Je hebt al veel stappen geprobeerd; uitloggen, verwijderen, opnieuw installeren. Omdat het probleem telkens terugkomt, is het voor ons belangrijk om te weten of je de nieuwste versie draait én of het probleem direct na openen optreedt of pas na een tijdje.

Daarnaast ben ik ook benieuwd: is je iPad zelf volledig up‑to‑date qua iPadOS‑versie? Soms kan een verouderde systeemversie ervoor zorgen dat apps niet helemaal stabiel werken, zeker na een recente update.

Laat je weten welke app‑ en iPadOS‑versie je gebruikt en hoe de app zich precies gedraagt na de laatste update. Dan kijken we graag verder met je mee! 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2026

Hallo Serenay,

Bedankt voor je bericht. Mijn IPad heeft OS 26.2.1 en de KPN TV+ app heeft versie 08.86.01 (1652)

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@CeesieM,

Je iPad draait op iPadOS 26.2.1 en de KPN TV+ app heeft versie 08.86.01 (1652). Dit zijn allebei de nieuwste beschikbare versies, dus daar ligt het probleem waarschijnlijk niet aan. Zou je kunnen testen of het probleem ook voorkomt op een ander apparaat? Ik ben benieuwd of het daar hetzelfde gedrag laat zien. In een ander topic zag ik dat iemand met dezelfde versies ook problemen had, maar dat het na een reset van de telefoon/tablet wel weer werkte. Dat zou dus eventueel ook een oplossing kunnen zijn. Laat je het weten wat eruit komt? 😊