Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding kdx-apk-4032 op één van de tv-ontvangers in huis

• June 3, 2025
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Addi
Topper
Forum|alt.badge.img

Wederom storing in onze tv ontvanger: kdx-apk-3042, niet bekend bij kpn, wel vaak gemeld op deze site....... Ontvanger met utp kabel aan modem, fabrieksreset geen effect. Mijn 2e ontvanger die via wifi is aangesloten heeft het probleem niet. Schiet mij maar lek...... Zo vaak problemen, het wordt echt tijd voor betere/stabielere hardware Kpn. Het is duur zat!!!!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

@Addi Gisteravond 3 juni 20225 is er inderdaad sprake geweest van een verstoring op het tv platform van KPN. Gelukkig werkte alles weer dezelfde avond. De hardware die bij jou thuis staat heeft in dit geval niets met de storing te maken. Het was zoals gezegd een storing op het tv platform

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 3, 2025

@Addi 

De storing op de TV-ontvanger wordt ook door anderen gemeld. 
Via de KPN TV+-app lukt het nog wel. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Addi Gisteravond 3 juni 20225 is er inderdaad sprake geweest van een verstoring op het tv platform van KPN. Gelukkig werkte alles weer dezelfde avond. De hardware die bij jou thuis staat heeft in dit geval niets met de storing te maken. Het was zoals gezegd een storing op het tv platform

Addi
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 4, 2025

Beetje raar dan dat ik boven geen last had van deze storing op hetzelfde tijdstip. Zelfde type kastje.

Maar in het algemeen ben ik zeer ontevreden met de kastjes, altijd traag zappen, vaak problemen na updates, nog steeds niet de mogelijkheid om je eigen zender indeling te maken, schokkerig beeld bij apps..…

Ik heb sterk de indruk dat het gaat om verouderde hardware met minimale specs..

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

In dit geval was het inderdaad zo dat een deel van het platforum verstoort was waardoor het inderdaad zo was dat sommige tv-ontvangers gelukkig bleven werken.