Skip to main content

Hallo Forum

 

Ik ben zelf KPN-er en krijg nu onder de browser Google Chrome de foutmelding ( bij alles kijken en opnames ) Underfined 1001.

 

Het is niet op te lossen opnieuw ingelogd enz enz

 

Wat NU

Groet,

 

Raymond.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board 

Hi Raymond,

 

ik heb hetzelfde probleem.

Al een oplossing gevonden toevallig?

 

Groeten uit Eindhoven


Goedemiddag heren! Deze melding zie ik niet vaak voorbij komen. Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Hebben jullie dit nog steeds?
Ook ben ik wel benieuwd op wat voor apparaat jullie kijken en of jullie op wifi zitten, 4G of in het buitenland :)


Hi Thomas,

ja hetzelfde probleem heb ik nog steeds. 
ik gebruik een laptop van m'n werk. Geen VPN wel Zscaler software.

Volgens https://www.watismijnipadres.nl/ zit ik gewoon in Nederland.
Volgens https://mylocation.org/ heb ik twee public IP addresses, één in de USA en één in Nederland.


Ah, dan vermoedt ik dat het hem daar in zit. Ik ben zelf niet zo bekend met deze software, is het mogelijk het eens te testen met dit uitgeschakeld?


Helaas, de zscaler software is door mijzelf niet uit te zetten op m'n laptop.

 

Wel jammer dat tv.kpn.com niet ziet dat ik vanuit Nederland internet, net zoals watismijnipadres.nl

 

Info over :

Zscaler is an internet security company. The company offers a secure web gateway, fully from the cloud. 


Ik ervaar al weken bovenstaand probleem. Dacht dat het aan de IT beveiliging van de werkgever lag, maar zowel op het netwerk van de werkgever (waar Zscaler status disabled is) als thuis, blijft de error undefined 1001 terug komen. Ongeacht browser. Als er nog een andere optie is, lees ik die graag.


Ook ik als KPN medewerker kan niet tv kijken online via de laptop( van kpn) ook de melding undefined 1001. Bij zowel firefox als chrome…. 


Ik heb het hier ook net even laten testen. Via de werkVPN krijgen wij dezelfde melding maar zonder deze VPN werkt het wel. Ik vermoed dat toch iets van software op deze specifieke apparaten/netwerken roet in het eten gooit.


Aah! Dat wordt dus niet meer tv kijken tijdens het werk;-)


Ik heb/had hetzelfde probleem! door dit topic wel achter de oorzaak gekomen, want ik heb ook een laptop van werk met dat vervelende zscaler.

Weer niet of je admin-rights hebt? bij mij werkt het nu wel door in de taskmanager zscaler, geforceerd te beëindigen, zscaler komt wel terug maar in die tussentijd kan je itv opstarten en dan blijft deze werken :)

 


Zscaler komt bij mij direct weer terug nadat ik hem geforceerd heb afgesloten. 


Hier het zelfde probleem en kan Zscaler niet uitzetten.

Is er al een oplossing voor?