Skip to main content

Is Ziggo eredivisie ook voor kpn abonnees voorlopig gratis? Zolang Ziggo dit voor eigen klanten gratis aanbiedt?

 

Gezien de prijzen die Ziggo abonnee’s voor Fox Sports moeten blijven betalen lijkt mij dat er idd sprake is van een andere overeenkomst met F.S.

Fox Sports 1,2,3 € 17,95
Fox Sports 4,5,6 € 12,95
F.S.     1,2,3,4,5,6 € 30,90

https://www.ziggo.nl/entertainment/foxsports


Ik klik op die link die jij had geplaatst @PeterG, maar hoe kom jij bij € 30,90?

Toen ik op de site kwam zag ik dit:

Dit is wat ze hebben

Ik moet wel zeggen dat ze erg duur zijn. Wat een rare deal hebben ze met Fox Sports afgesproken.


Er is qua prijs helemaal niets veranderd bij Ziggo Dennis, die prijzen zijn al lange tijd zo.

En FOX Sports Eredivisie + FOX Sports Internationaal kost €30,90 (€17,95 + €12,95).


bron : totaal TV

Eredivisiebelasting

Wel herbevestigt de woordvoerster van VodafoneZiggo dat van Eredivisiebelasting bij Ziggo geen sprake is. “Alleen klanten die daadwerkelijk naar FOX Sports kijken, zullen ook betalen voor FOX Sports. Klanten die geen FOX Sports in hun pakket hebben, zullen hier ook niet voor betalen.”

 

Geloof je het zelf? :wink:  We betalen er allemaal aan mee, Fox Sports op kanaal 14 is echt niet gratis. TotaalTV praat wel vaker om dingen wat soms niet klopt, maar het blijft wel leuk om het te lezen.

Wat is dit nu weer voor ongefundeerde onzin. Dus als de officiële woordvoering van VodafoneZiggo duidelijk via de quotetekens aangemerkt een uitspraak doet die letterlijk wordt geplaatst door dit blad dan trek jij dat in twijfel. Ik denk dat dit heel veel over de persoon Dennis zegt.


hoe kom jij bij € 30,90?

@Dennis Schreve

Ze hebben geen Fox Sports totaal pakket met alle 6 de F.S. zenders. Wil je die dus alle 6 dan móet je die 2 pakketten, eredivisie + international, samen afnemen. Dat is dus € 30,90.

Bij KPN is het hele Fox Sports pakket met 6 zenders, nou ja eigenlijk 5 extra zenders, € 12,99. (en aldus wjb ook nog gesponsord door 10 klanten die Fox Sports niet afnemen per F.S. abonnee)

Zie ook de uitleg van wjb hierboven.


Hoi @Aggie71 ,

Bij KPN is FOX Sports 1  al een tijdje gratis.

Zie artikel

Op FOX Sports 1 worden regelmatig wedstrijden van Ajax, Feyenoord of PSV uitgezonden, maar niet allemaal. Wil je niets missen? Sluit dan het betaalde FOX Sports Pakket af en bekijk alle Eredivisiewedstrijden live!

Zo doet Fox Sports wedstrijden op Fox Sports 2, en daar zit je dan mooi van te balen. Want dat zenden ze niet op Fox Sports 1 uit, omdat ze je ertoe willen dwingen om dan maar een abonnement te nemen. En Fox Sports 1 is gewoon een lekkermakertje om klanten een abonnement te laten nemen. 


bron : totaal TV

Eredivisiebelasting

Wel herbevestigt de woordvoerster van VodafoneZiggo dat van Eredivisiebelasting bij Ziggo geen sprake is. “Alleen klanten die daadwerkelijk naar FOX Sports kijken, zullen ook betalen voor FOX Sports. Klanten die geen FOX Sports in hun pakket hebben, zullen hier ook niet voor betalen.”

 

Geloof je het zelf? :wink:  We betalen er allemaal aan mee, Fox Sports op kanaal 14 is echt niet gratis. TotaalTV praat wel vaker om dingen wat soms niet klopt, maar het blijft wel leuk om het te lezen.

Wat is dit nu weer voor ongefundeerde onzin. Dus als de officiële woordvoering van VodafoneZiggo duidelijk via de quotetekens aangemerkt een uitspraak doet die letterlijk wordt geplaatst door dit blad dan trek jij dat in twijfel. Ik denk dat dit heel veel over de persoon Dennis zegt.

@TvG2016 wil je geen namen noemen, dat doen we hier niet op het forum. Ik reken jou ook niet af. Dat ik er nu mee kom dat is dat ik even een tijdje weg was van deze topic. 


Waarom zou op dit forum geen namen genoemd mogen worden? Je eigen gebruikersnaam is Dennis Schreve. Dus als ik op iets reageer wat je klaarblijkelijk niet aanstaat dan mag ik je niet bij je voornaam noemen, terwijl anderen in hetzelfde topic ook doen?

Wellicht als je hier zo gevoelig voor bent dan moet je ook kritiek aan andere personen of in dit geval een online mediamagazine achterwege laten.


Waarom zou op dit forum geen namen genoemd mogen worden? Je eigen gebruikersnaam is Dennis Schreve. Dus als ik op iets reageer wat je klaarblijkelijk niet aanstaat dan mag ik je niet bij je voornaam noemen, terwijl anderen in hetzelfde topic ook doen?

Wellicht als je hier zo gevoelig voor bent dan moet je ook kritiek aan andere personen of in dit geval een online mediamagazine achterwege laten.

Jij mag een mening hebben, maar je rekent geen forumleden daarop af. En over TotaalTV of mediamagazine, en ik noem ze niet bij hun naam! TotaalTV hebben wel vaker berichten die niet kloppen. En dat mag best gezegd worden. En je hoeft mij niet te vertellen of het me aanstaat of niet, blijkbaar staat het jou ook niet aan, wat jij kunt dus ook niet tegen mijn kritiek. Einde discussie. Lees de huisregels nog maar eens.


Gaat alles goed met je, Dennis? Je noemt geen namen? Ik heb de naam van dat online magazine niet genoemd jij meerdere malen. Ik heb die huisregels nog eens goed diirgelezen maar ik kan niet vinden welke regel ik met mijn reactie aan het overtreden ben. Ik kan er wel eentje vinden in het civielrechtelijke die jij mogelijk aan het overtreden bent. Maar dat is weer een ander verhaal en heeft net als deze reactie en de viiirgaande van jou niets met FOX Sports te maken. Dus inderdaad onze discussie is inderdaad gesloten.


Laten we het vooral weer on topic houden, mensen! 🙂 Ik zie dat er al één en ander uitgelegd is over of Fox Sports gratis is bij KPN of niet. Ik hoop dat @Aggie71 met die informatie vooruit kan. Zo niet, laat het vooral weten!