Skip to main content

ik gebruik mijn iTV app voor het op afstand kunnen plannen van programma's met het abonnement van mijn moeder, zij is slechtziende. Is het mogelijk om deze app ook voor mijn eigen abonnement te gebruiken?  wanneer ik mijn eigen account gebruik merk ik dat de programma's in dezelfde lijst terecht komen of niet ingepland kunnen worden. Graag uw advies.

Het is me niet duidelijk wat u bedoelt. U bedoelt opnames? U neemt programma's op?

Wonen u en uw moeder op hetzelfde adres? Of hebben jullie 2 verschillende abonnementen bij KPN? 


@leffe02 Je kan geen 2 profielen van KPN+App gebruiken, dwz om naar andere gebuiker te wisselen moet de complet de App data wissen en opnieuw inloggen.

Je kan wel 2 keer de KPN+App installeren en in ieder instance een KPN account instellen. Bij Samsung heet het Dual Messenger, bij OnePlus App Cloner. Bij anderen fabrikanten moet je een werkprofiel instellen en in deze werkprofiel een aparte accounts instellen en de nodige Apps (o.a. KPN+App) installeren. Zonder werkprofiel moet je wel een 3rd party app installeren, b.v. Parallel Space, Dual Space of Cometin


Mocht het om Android gaan: misschien meerdere gebruikersprofielen maken op je telefoon? (Kan ook vast op Apple iOS; dat ken ik niet.)


Reageer