Je krijgt sowieso een gebruikte. Maar hij hoort wel schoon te zijn.
Dat er bij omruil geretourneerde ontvangers worden gebruikt is bekend en ook wel logisch.
Wat mij altijd weer verbaasd is hoe mensen ermee omgaan. En nog verbazender: hoe krijgt men het voor elkaar. De mijne staat bij de tv. Af en toe een stofdoekje eroverheen. Hoe kan zo'n ding dan krassen en plakkerigheid krijgen????
Nou, ja. Ze hadden 'm op zijn minst wel even mogen schoonmaken. Van krassen gaat ie er niet minder om werken; hij kan tenslotte geheel buiten het zicht in (onder)kast of achter het scherm.
Krassen is inderdaad niet zo erg maar dit zo uit de doos krijgen is gewoon smerig.
Hallo @PeterG en @Johan-86 en @Marlon92 , die Bluetooth-decoders kunnen ook letterlijk ‘achter het behang’ geplakt worden c.q. achter de tv om onzichtbaar te zijn, KPN levert er zelfs 2zijdig plakband bij, dat kan ook een oorzaak zijn dat het vies en plakkerig aanvoelt.
Hallo @PeterG en @Johan-86 en @Marlon92 , die Bluetooth-decoders kunnen ook letterlijk ‘achter het behang’ geplakt worden c.q. achter de tv om onzichtbaar te zijn, KPN levert er zelfs 2zijdig plakband bij, dat kan ook een oorzaak zijn dat het vies en plakkerig aanvoelt.
Helemaal met je eens.
De mijne staat in de kast onder de tv en werkt perfect (er is voldoende ventilatie in de kast)
Maar ik ben het er wel mee eens, dat hij zo wie zo altijd schoon geleverd moet worden.
En hier kan je zien dat het een bruikleen decoder is, er zijn helaas veel mensen die het dan niet interesseren of het schoon, bekrast raakt / is, etc.
Erg jammer, want ook andermans spullen behoor je netjes te gebruiken en in topconditie te houden (dus ook schoon en krasvrij).
joop2011 schreef:
Maar ik ben het er wel mee eens, dat hij zo wie zo altijd schoon geleverd moet worden.
Precies, hij hoort sowieso altijd schoon geleverd te worden.
Toch niet aan de achterkant tussen de poorten...
Toch niet aan de achterkant tussen de poorten...
Ik weet natuurlijk niet wat de vorige gebruiker er mee gedaan heeft, ik heb geen glazen bol @Johan-86
Hoi @Johan-86, welkom op onze community! Apparatuur wordt inderdaad gerecycled, gereviseerd en opnieuw ingezet. We hebben hier ook een leuk artikel over!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een vies of defect apparaat ontvangt. Heb je hierover ook al contact gehad met mijn collega's?
Hoi Thomas, nee nog niet want ik zie geen telefoonnummer of email adres alleen een bericht sturen via social media of het forum of chat. Maar geen gegevens voor "echt" contact.
0800-0402 is het klantnummer van KPN