Skip to main content

Op alle zenders (incl. Videoland, NPO  Start) kan ik geluid afspelen met 5.1 ….. behalve zender 200 (=Netflix). Bij gebruik van de Netflix app (zelfde tv) lukt het weer wel. Heeft iemand een idee of het via zender 200 ook moet lukken? 

Kanaal 200 is dacht ik alleen maar een snelkoppeling, @Fred O....je gaat meteen naar de app. Wel of geen 5.1 lijkt me hierbij geen rol te spelen.

Wellicht dat er verschil is in vergelijking met de app die op de tv zelf staat. 


Klopt, kanaal 200 is geen zender maar een snelkoppeling naar de app van Netflix.

 

@Fred O 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Op alle zenders (incl. Videoland, NPO  Start) kan ik geluid afspelen met 5.1 ….. behalve zender 200 (=Netflix). Bij gebruik van de Netflix app (zelfde tv) lukt het weer wel. Heeft iemand een idee of het via zender 200 ook moet lukken? 

Je geeft aan dat het via de app op dezelfde tv wel lukt. Bedoel je dan de Netflix app op jouw (smart) tv zelf? Of wel de app die op onze ontvanger staat, maar dan benader je hem via het menu in plaats van via kanaal 200?


Het is de Netflix app op m’n smart tv waar de 5.1 wél werkt. Maar klopt het dus dat via kanaal 200 (de link naar de Netflix app) de 5.1 niet functioneert?


Het is de Netflix app op m’n smart tv waar de 5.1 wél werkt. Maar klopt het dus dat via kanaal 200 (de link naar de Netflix app) de 5.1 niet functioneert?

 

Nogmaals, welke KPN tv decoder (ontvanger) hebje?


Reageer