Skip to main content

En weer heeft iemand gemeend een update te moeten bedenken voor het KPN tv+ kastje. Laat software maken aan mensen over die er verstand van hebben. En niet aan de mensen van kpn. Wat een erge troep!

 

Admin: aangepast i.v.m. huisregels

Goedemorgen beste ikzelf vind dat u wel andere woorden mag gebruiken niet zo. DLD


Je mag zeker je ongenoegen melden, maar dan wel op een nette manier  @DLD 
Je maakt jezelf belachelijk door deze woordenschat hier te deponeren en het is ook tegen de forumregels.
 


Goedemorgen, ook vanuit mijn kant een waarschuwing: ik kan begrijpen dat de frustraties hoog oplopen, maar dit taalgebruik hoeven we op het forum niet te zien. We denken graag met je mee. Leg vooral specifiek uit wat je nu precies ervaart. Zodra je topic inhoudelijk in behandeling wordt genomen, wat enkele dagen kan duren, gaan we voor je aan de slag. 


De hele avond al serverproblemen met die rommel van jullie. Incompetent en overbetaald. Het lijkt de zorg in Nederland wel. 

Waardeloos.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @DLD, jammer om te lezen dat je hier weer tegenaan liep. Kan je aangeven waar je precies tegenaan loopt? Wat ervaar je precies? Krijg je een foutmelding? Heb je jouw TV+ Box al eens gereset? En is deze conform aansluitbeleid aangesloten? Wellicht dat dit al eerder aan je gevraagd is, maar ik wil een zo duidelijk mogelijk beeld krijgen.


Programma terugkijken? Beeld en geluid niet synchroon. Waarom klooien jullie overal mee. 

Prutsers.


er is op het moment een storing met kpn tv+ en app voor terugkijken landelijk 


er is op het moment een storing met kpn tv+ en app voor terugkijken landelijk 

Dat is het juist. 

Er is altijd wat nieuws en zelden wat goeds.

En maar 'updaten' hetgeen meestal neerkomt op downgraden. Ze testen kennelijk niks. Niet gehinderd door enige kennis of benul. 


ontvanger slaat vast en meldt dat er geen internet is. Maar rechtsboven is wel beeld en ook geluid.

Verzin het maar! 

 


Hoe is de tv ontvanger op de Experiabox aangesloten? Welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box? 


Box 12, uiteraard alles bekabeld. Ontvanger is zo'n fijne 7022....


Is de spanning (volksmond stroom) eraf geweest?

 

Ik zie dat wel het belangrijkste bereikbaar is.

Houd de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten. 


Ik ken inmiddels alle dooddoeners. Het gaat er gewoon om dat het met die tv+ ellende altijd iets nieuws, maar zelden wat goed is. Updates..nou ja. Ze zetten met de ene hand iets rechts en gooien het met de andere hand weer om. Klunzig. Nog een kleine 5 maanden.... Zucht.


@DLD 

Ik denk niet dat het aan de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) op zich zelf licht.

Maar waarschijnlijk heb je een slecht exemplaar, gebeurd helaas nog steeds met apparatuur.

Bel gratis 0800-0402 en vraag of ze deze willen omruilen. 


Hollands ondernemerschap. Een bv oprichten troep leveren en cashen. Net als de rest. Er zijn net zoveel eerlijke ondernemers als witte kraaien. Het lijkt de zorg wel. 


Box 12, uiteraard alles bekabeld. Ontvanger is zo'n fijne 7022....

Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd?

Is het 1 kabel uit 1 geheel van tv ontvanger naar KPN Box 12?


Hollands ondernemerschap. Een bv oprichten troep leveren en cashen. Net als de rest. Er zijn net zoveel eerlijke ondernemers als witte kraaien. Het lijkt de zorg wel. 

 

Ik weet niet wat je hiermee bedoelt of wilt bereiken.

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is gemaakt in Frankrijk.


Box 12, uiteraard alles bekabeld. Ontvanger is zo'n fijne 7022....

Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd?

Is het 1 kabel uit 1 geheel van tv ontvanger naar KPN Box 12?

Hier ben ik ook benieuwd naar, @DLD. Heel vervelend dat je problemen blijft ervaren! Had jij al eens een vervanging van de ontvanger gehad?