Ik heb op dit moment geen beeld en geluid via mijn tv decoder. Ik heb alles opnieuw opgestart, frisse start ed, 30 seconden uit enz enz.
Ik zie wel het blauwe menu ed maar geen beeld en geluid.
Ik heb op dit moment geen beeld en geluid via mijn tv decoder. Ik heb alles opnieuw opgestart, frisse start ed, 30 seconden uit enz enz.
Ik zie wel het blauwe menu ed maar geen beeld en geluid.
Blauwe menu, je hebt dus nog een “oude” KPN tv ontvanger.
Welke KPN tv ontvanger heb je?
Ik heb de arris 2952
De Arris VIP 2952 is op zich een goede KPN tv ontvanger.
Begint wel een oudje te worden.
Ik begrijp dat je alles al gedaan hebt.
Het beste kan je 0800-0402 (= gratis) bellen en vragen of KPN een nieuwe KPN tv ontvanger wilt toezenden.
Wat je ook kan doen, is je abonnement omzetten (als je contractvrij bent) en over gaan naar KPN tv+ abonnement.
Meestal ben je dan goedkoper uit en dan krijg je de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).
Dit kan ook via het gratis nummer 0800-0402
Ik vind het tamelijk bizar dat ik dan een nieuw abonnement zou moeten nemen om een nieuwe betere tv ontvanger te krijgen die het wel zou doen.
Ik heb gebeld en ik krijg een nieuwe 'oude' ontvanger vermoed ik.
Bij het huidige abonnement horen bepaalde ontvangers en als uw ontvanger kapot is krijgt gewoon een vervanger van hetzelfde type. Als u de nieuwe abonnementsvorm wil dan kunt u hier kijken of dat kan.
Als ik het goed hebt, krijg je dan de Arris VIP 5202.
Dat is ook een mooie KPN decoder en compact.
En sneller dan die je nu heeft. (zelf heb ik dit model nooit gehad).
De “oudere” modellen heeft KPN geen voorraad meer van (als ik het goed heb onthouden).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.