Skip to main content

Geen beeld en geluid meer nadat jullie een herstart hadden aangegeven

geen beeld en geluid na herstart in jullie opdracht 


geen geluid en beeld na herstart van jullie  De KPN heeft afgelopen nacht werkzaamheden verricht in mijn gebied.


Hi @Lunalena2020, wat zuur zeg dat de herstart er voor gezorgd heeft dat je geen beeld en geluid meer had 🙁

We zijn een aantal dagen verder, is alles inmiddels weer on orde? Zo nee, zou je de ontvanger dan eens een ‘frisse start’ willen geven? Daarmee gaat de software opnieuw ingeladen worden en dat lost vele problemen op!😊


Ls

Ik heb voor het laatste contact met een van uw collega's op 12 oktober jl.

Hij was Marcel genaamd.

Hij heeft in een telefonische update gegevens uitgevoerd met samen spraak met een andere technicus van de KPN.  Dit gedurende een tijd van 57 minuten. Alle instellingen staan nu goed, na 4,5 maanden van bellen en storingen  telefonisch doorgeven  en ook via de computer.  Nu lijkt het euvel opgelost te zijn. Hopelijk blijft het zo.

Het begon nadat wij een nieuwe modem en abonnement kregen  van KPN, sindsdien zijn de storingen begonnen. Er bleek bij KPN niemand te zijn die dit euvel adequaat kon oplossen. Dit heb ik als zeer lastig en onkundig ervaren.

Wij hebben meerdere keren gevraagd om het zenderkastje om te ruilen, maar dat bleek niet mogelijk.

Waarom is mij nog steeds niet duidelijk.

Uw collega's waren erg beleefd, maar konden niets voor ons betekenen, het werd niet opgelost!

Als blijk van 4,5 maanden last verwacht ik van KPN wel een eventuele tegemoetkoming.

Nadat uw collega met hulp van een technicus, op de achtergrond, dit had opgelost staan de instellingen goed.

Ik wil u bij deze vragen om niets aan mijn instellingen te wijzigen of te veranderen. 

 

Met vriendelijke groet

Marcel Vile

 


Heel erg fijn dat het uiteindelijk toch opgelost is!

Ik zal absoluut niets gaan wijzigen aan je instellingen, lekker zo laten staan als ze nu staan 😊


geen beeld en geluid na herstart in jullie opdracht 

 

“jullie” 

Op een forum helpen ook klanten van KPN elkaar, samen met de moderator.😉

 

@Lunalena2020 

L.S. is zeer oud Nederlands, wordt ook al lang niet meer gebruikt. 😉