Skip to main content
Beantwoord

Geen beeld KPN TV+ Smart TV app TCL TV

• January 13, 2025
  • 15 reacties
  • 494 keer bekeken

TCL tv, Android met Google TV. Nieuwe app heeft een beperkt menu bovenin en geeft wel geluid, maar groen gespikkeld/geblokt beeld. Je kanĀ  alle instellingen wijzigen in de tv maar het blijft zonder beeld. Jammer van zo'n update.

Beste antwoord door Jasper van KPN

We hebben net eerste update uitgebracht voor de TCL toestellen die het groene beeld vertonen:Ā 

We zijn benieuwd hoe het daarna gaat!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

• Deelnemer
  • January 13, 2025

Zelfde probleem hier. Geen probleem op Sony Google TV wel bij TCL Google TV.

Toestel reeds volledig gereset zonder succes, app geeft geluid en geen beeld. Soms een enkele keer groen gespikkeld beeld.

Ā 

Leuk updates maar in deze niet. Vorige KPN tv app was ook uitgebreider dan deze.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 13, 2025

Ook hier vergelijkbaar probleem, werkt goed op sony met google tv en chromcast google tv stick, maar niet op TCL met google tv. Hier heb ik wel beeld en geluid maar dit loopt niet synchroon.

Geluid loopt enkele seconden voor op beeld en alles valt regelmatig stil

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@PasMat87Ā en ​@ArmandJean, welkom terug ​@Wim79. Goed dat jullie dit aangeven. We zien een aantal voorbeelden waarbij dit gebeurt sinds de nieuwe app beschikbaar is geworden en zijn druk aan het zoeken wat het kan zijn.Ā 

Welk modem TCL tv hebben jullie precies? En welke versie van Android staat er op?

• Deelnemer
  • January 13, 2025

Betreft hier eenĀ TCL 4K LED 55P61B (2024) met Android 11.

• Deelnemer
  • January 13, 2025

Zelfde probleem hier, kan alles wat is opgenomen terugkijken, ik heb wel geluid en zie de menubalk, alleen het beeld is 1 grote blokkendoos, ook hier eenĀ  TCL 4K LED 55P61B (2024) met Android 11

Jasper van KPN
Moderator

Merci! Ik heb het doorgegeven zodat dat bekeken kan worden. Kunnen jullie je profiel ook volledig invullen, inclusief het abonnementsnummer? Dan kunnen de ontwikkelaars daarmee ook kijken of ze iets vanaf onze kant kunnen zien.

• Nieuwkomer
  • January 15, 2025

Volg dit topic. Zelfde probleem met TCL Google TV waarbij live kijken niet werkt. Terug kijken gaat prima.

• Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Hier ook, metĀ TCL 4K LED 55P61B (2024)Ā 

Zuur, omdat de TV gekocht is om juist met de KPN+ app te gaan gebruiken.

Tijdelijk opgelost met een externe Google TV.Ā 

De helpdesk gaf aan dat het waarschijnlijk geen hoge prio krijgt omdat TCL ā€œgeen groot merkā€ is.

TCL helpdesk geeft aan dat het toch echt een probleem is van KPN. Dit lijkt te kloppen want al het andere werkt gewoon zoals het hoort. Je kunt overigens wel de KPN+ app op je mobiel of tablet gebruiken en vervolgens casten naar de ingebouwde Google TV.Ā 

De meeste apps van KPN krijgen een redelijk goede rating in de play store, behalve deze, het lijkt me verstandig voor KPN om er toch eens serieus naar te kijken.Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Op welke manier werkt het live kijken niet bij jou ​@Zakonski? Is dat ook met de groene 'blokkendoos’ zoals anderen noemden, of heb je bijvoorbeeld een zwart scherm?

Voor het groeneĀ fenomeen hebben de ontwikkelaars iets gevonden, hopelijk werkt dat en kan het met een update voor iedereen beschikbaar worden.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

We hebben net eerste update uitgebracht voor de TCL toestellen die het groene beeld vertonen:Ā 

We zijn benieuwd hoe het daarna gaat!

• Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Probleem met de update opgelost, dank voor t op de hoogte houden Jasper

• Deelnemer
  • January 16, 2025

Hier ook succes, top! Dankjewel

• Nieuwkomer
  • January 17, 2025

Hier ook opgelost! Klasse

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen, daar ben ik blij omĀ šŸ™‚

• Deelnemer
  • January 20, 2025

Bij mij werkt het weer zonder problemen!!