@Tv-fans
Ik heb de modem V10, KPN TV+ ontvanger.
Heb het even gecheckt, maar ik kan alle kanalen (692, 693 en 694) gewoon ontvangen. Wat ik wel merk is dat het zappen trager gaat van de ene UHD naar de ander UHD zender.
Heb je een harde reset (fabrieksinstellingen) eens geprobeerd? Ik weet dat dan je apps verdwenen zijn en al je andere instellingen, maar dan is de tv+ ontvanger helemaal opgeschoond.
Hi @Tv-fans, sinds wanneer werken de zenders niet meer? Was dat van de een op de andere dag?
Ben je nog verder gekomen met de vragen/ suggesties van Dennis? Zo niet, dan ben ik naar een paar dingen benieuwd:
- Als je je internetsnelheid test (bekabeld, want dit geeft het beste beeld), welke snelheid haal je dan?
- Hoe is jouw TV+ Box op het modem aangesloten?
- Hoe staan de beeldinstellingen van de TV+ Box nu?
Sorry voor de late reactie.
De bekabelde internetsnelheid ligt rond de 120Mbits-s op mijn vaste computer.
Verder is de TV+ box bedraad aangesloten, dat geeft de beste verbinding.
De instelling staan op Multicast bij de beeldweergave instelling, automatische beste resolutie aan, verder op 4k2k-50Hz, HDR automatisch, voorkeur HDR10. (anders geen HLG bij op kanaal nrs 692 en 694.
Dus mij lijkt dat de instellingen goed staan?
Nu vanavond (vrijdag) zijn de drie UHD zenders wel weer met beeld, gisteravond (donderdag) ook niet.
Ik heb de box meerdere malen opnieuw opgestart, echter de instelling fabriek instellingen heb ik zo snel niet gevonden.
@Tv-fans Dat klinkt inderdaad prima. En vrijdag was alles okee, lees ik. Hoe is het afgelopen weekend gegaan?
Even een verlate reactie, sorry hiervoor, momenteel werkt het wel weer naar behoren, dus ontvangst van de drie UHD zenders gaat nu weer oke.
We kijken het nog een tijdje aan.
Zal er wel niks mee van doen hebben, maar intussen bleek ook de instelling voor mijn vaste telefoon lijn niet meer werkend, iemand probeerde mij te bellen echter kreeg de melding geen aansluiting.
Maar gelukkig met de tool van de mijn KPN app gelukkig snel kunnen oplossen.