Skip to main content
Beantwoord

Geen beeld op ESPN kanalen, als ik UHD uitzet wel

• September 18, 2026
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Geen beeld op de ESPN kanalen 14, 221,222,223,224  de oplossing is zet de UHD optie uit en het werkt weer.

Beste antwoord door PeterG

Hier zijn veel meldingen van, ​@Remco van KPN . Grote overeenkomst: eigen modem als Unify, Asus. Met die modems komen de nieuwe multicast uhd streams niet door.

​@NK99 Heeft een Unify modem.

Heeft niks met de aangesloten tv te maken 

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 18, 2026

Ik kan je op dit moment alleen vertellen dat je hier de tweede melder bent. Hier de eerste. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend ​@NK99. Dan moeten we dit eens even in kaart brengen en doorgeven als feedback:

• Welk type ontvanger heb je van KPN?
  • Hoe is deze aangesloten, draadloos, bekabeld en is dat rechtstreeks of zit er nog iets tussen?

• September 22, 2026

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend ​@NK99. Dan moeten we dit eens even in kaart brengen en doorgeven als feedback:

• Welk type ontvanger heb je van KPN? DIW7022
  • Hoe is deze aangesloten, draadloos, bekabeld en is dat rechtstreeks of zit er nog iets tussen? Bekabeld via een switch met dezelfde configuratie. Heb het ook rechtstreeks geprobeerd via de kabel zonder de switch er tussen en dat was precies hetzelfde resultaat 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 22, 2026

Hier zijn veel meldingen van, ​@Remco van KPN . Grote overeenkomst: eigen modem als Unify, Asus. Met die modems komen de nieuwe multicast uhd streams niet door.

​@NK99 Heeft een Unify modem.

Heeft niks met de aangesloten tv te maken 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank voor de toelichting ​@NK99 en ​@PeterG ik miste het overzicht een beetje. Volgens mij heeft mijn collega ​@Arjan van KPN dit op de radar staan voor de feedback loop maar ik stuur het ook nog even door!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2026

En ook dit probleem gaat weer opgelost worden. Zie deze reactie van ​@Jeroen van KPN