Skip to main content
Beantwoord

Geen beeld op zenders met KPN + Box

• February 10, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Nieuwe +box aangesloten en lijkt te werken, lijkt zeg ik want op beeld zie je gelijk het menu en hoe je hem eenvoudig kunt installeren. Beeld is wel wat flets maar zou ik nog bij de instellingen kunnen aanpassen. Als ik vervolgens naar mijn apps ga en daarna weer teug heb ik geen beeld meer van de tv zenders. Welke hdmi ingang ik ook probeer, helemaal niks. Als ik vervolgens de kpn plus app download en dus via die app tv wil kijken lukt dat wel. Is alleen wat onhandig met het zappen maar het werkt gelukkig. Ook valt mij op dat het beeld via de app is zoals ik mijn tv heb ingesteld. De kpn plus box daarin tegen werkt nog steeds niet. Kan dus ook niet van mijn apps pagina terug schakelen naar mijn tv zenders want die vind hij niet. rara

Beste antwoord door PeterG

Je bedoelt dat je geen beeld of matig beeld krijgt via de Launcher. Waar de box mee opstart.

Dat is wel vreemd. En kan ik voor het moment ook niet verklaren. 

Afgezien van misschien de HDR instelling. Die mag niet "aan" staan maar "automatisch".

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Je bedoelt dat je geen beeld of matig beeld krijgt via de Launcher. Waar de box mee opstart.

Dat is wel vreemd. En kan ik voor het moment ook niet verklaren. 

Afgezien van misschien de HDR instelling. Die mag niet "aan" staan maar "automatisch".

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ook de kpn monteur zijn bezoek heeft niet tot een oplossing geleid. Uiteindelijk mij tot Chat GPT gewent en het type tv en Denon receiver en de connectie met de kpn + box gegeven en toen verteld ze precies wat ik moest doen en daarna nog wat kleine aanpassingen gedaan en toen werkte alles zoals het hoort.