We hebben al een tijdje geen beeld op tv via kpn, wel hebben we geluid. We snapper er geen bal van, alle HDMI kabels gecontroleerd. Me schoonzoon heeft een HDMI kabel uit het modem van kpn gehaald en wilde die in de PlayStation doen, vanaf die tijd hebben wij geen beeld maar wel geluid, of als we anders aansluiten hebben we wel beeld maar geen geluid! Nou, zeg t maar hebben echt geen idee!!
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Wat je als eerste kunt doen is onze Probleemoplosser voor TV doorlopen. Deze kijkt stap voor stap met jou wat er aan de hand is en wat je kunt aanpassen of doen.
Â
Mocht je er daarmee niet uitkomen, dan kunnen we hier natuurlijk met je meedenken. Kun je dan iets meer vertellen over hoe de boel nu in elkaar zit? Ik ben benieuwd naar het volgende:
- welke tv heb je?
- welke tv-ontvanger heb je? Dit is het zwarte kastje bij de tv, daar staat een naam of nummer voor- of onderop.
- heb je ook een geluidssysteem of soundbar of iets dergelijks in gebruik? Zo ja, welke?
- hoe is de tv-ontvanger verbonden met je tv en/of geluidsapparatuur? Je zegt al HDMI, maar ik ben dan benieuwd op welke ingang het zit. En als je ook geluidsapparatuur hebt, welke apparaten met elkaar verbonden zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.