Skip to main content

Ik heb op 20 nov een opgestuurde link doorgelopen ivm 2 slechte tv ontvangers. Aan het einde bericht dat ik  nieuwe zal ontvangen, maar heb helemaal geen bevestiging ontvangen bv via email. Mijn ontvangers zijn van 2014 en 2017. Kan ik ze nog steeds verwachten en is het normaal om geen bevestiging te ontvangen?

Hallo @Miranda64 ,

Allen de oude Motorola ontvangers en de 8001-ontvangers worden omgeruild. Heb je een Arris-ontvanger? Die worden nog niet omgeruild.  


Dit zegt mij niets, onderop staat de naam Arcadyan, het is het zwarte kastje wat tussen de smart tv zit,

die worden als ze niet meer goed werken gewoon omgeruild via de Kpn.


Nou die zijn nog steeds actueel en worden niet omgeruild. Dit kan indien ze defect zijn alleen telefonisch via de klantenservice 0800-0402.  Wat is er mis mee?


Ik heb al gebeld, kreeg een link om het te proberen op te lossen, lukte dat niet, werd aan het einde gezegd dat ik nieuwe opgestuurd zou krijgen. Ze haperen, nemen programma's niet op, vorig jaar al andere afstandsbedieningen uitgeprobeerd, was het niet. Dus dit moet het zijn. Als ik deze week niets ontvang, ga ik wel weer bellen.


Hallo @Miranda64 , welkom op het KPN Forum! Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met de tv-ontvangers, zoals haperingen en het niet kunnen opnemen. Het is opmerkelijk dat beide ontvangers dezelfde problemen vertonen. Heb je al geprobeerd de ontvangers onderling te wisselen? Misschien heb je al een oplossing gevonden, maar als de problemen aanhouden, laat het me dan weten. Wil je in dat geval je naam, postcode, huisnummer en klantnummer toevoegen aan je KPN Forum profiel en stuur een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan. Dan zoek ik dit verder voor je uit.


Hallo, omwisselen al lang gedaan !! De ontvangers al tijd geleden omgewisseld ivm problemen, dus die van 2014 staat al een tijd boven, van 2017 beneden. Is niet leuk meer om zo tv te kijken. Ik heb op 20 nov via een link die ik ontving alles doorlopen, boven en beneden, aan het einde was er dus niets veranderd en kreeg ik de melding dat ik  nieuwe ontvangers zou ontvangen. Maar geen bevestiging niets ontvangen tot nu toe.


Ik kan mij voorstellen dat het tv kijken op deze manier niet meer leuk is. Ik heb het even voor je uitgezocht en ik kom op dit moment geen omruil van jouw tv-ontvanger tegen in onze systemen. Ik heb de mogelijkheid om de tv-ontvanger voor jou om te ruilen, maar ik kan helaas maar 1 tegelijk omruilen. Als dit de juiste oplossing is kan ik altijd nog de andere ontvanger omruilen voor jou. Wil je dat ik de tv-ontvanger voor je omruil of ga je nogmaals de stappen doorlopen in het linkje dat je eerder hebt ontvangen?


Ik was al bang dat het niet goed was gegaan, maar alle stappen doorlopen, voor beide ontvangers, is toch raar dat er aan het einde staat dat er een nieuwe ontvanger word gestuurd. Dan werkt de link gedeeltelijk niet, ik heb alles gedaan wat er gevraagd werd. Maar goed, als U er alvast 1 zou kunnen opsturen, heel graag. Ontvang ik hiervan wel een bevestigisvng of is dit dan de bevestiging? Wanneer kan ik het verwachten? De oude kan ik in dezelfde doos retour sturen?

Bij voorbaat dank, namens Miranda


 

Dat is inderdaad vreemd. Helaas kan ik niet meer achterhalen waar het mis is gegaan. Maar ik heb zojuist een nieuwe ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Plusmarkt in Benthuizen) verzonden. Je kunt daar morgen de oude ontvanger inleveren en een nieuwe ophalen. Je zou nu wel een bevestiging per sms moeten hebben ontvangen. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Laat me weten of dit het probleem gedeeltelijk oplost.


Ik zie net een sms binnenkomen. Ik zal hem eerst op moeten halen, zodat ik die doos kan gebruiken om de oude  terug te sturen. Alvast bedankt. Gr Miranda


Je mag de oude ontvanger in een willekeurige doos retour sturen. Je krijgt de nieuwe ontvanger pas mee als je de oude daar achterlaat. 


Oke, dan ga ik snel op zoek naar een geschikte doos, bedankt voor de snelle reactie.


Goedemorgen, ik heb de ontvanger vanmorgen omgeruild.

Net geinstalleerd, we gaan de komende tijd kijken of het verbeterd is, alvast dank hiervoor, ik laat het binnenkort weten, ook als de 2e ontvanger blijft haperen.

Fijn weekend ! Gr Miranda


Wat goed om te lezen dat je een nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt. 


Goedemiddag, de nieuwe ontvanger beneden doet het tot nu toe goed.

Helaas de 2e ontvanger nog steeds de oude klachten.

Ik hoop dat deze ook omgeruild zou kunnen worden, ik hoor het graag.

Fijn weekend, mvg Miranda Bregman


Wat goed om te lezen dat het nog steeds goed werkt. Natuurlijk is het ook mogelijk om de tweede ontvanger om te ruilen, alleen is de huidige omruil nog niet helemaal verwerkt in onze systemen. Daarom lukt het op dit moment nog niet om dit in gang te zetten. Zodra dit wel mogelijk is zal ik de tweede ontvanger ook omruilen voor je. 


Super, ik wacht het af👍👍


Goedemiddag, ten eerste de beste wensen voor dit nieuwe jaar !

Ik vroeg mij af of het ondertussen al verwerkt is, zodat de 2e ook omgeruild lan worden?

Mvg Miranda Bregman


Hoi Miranda. Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie en natuurlijk ook nog de beste wensen. Ik heb zojuist gekeken of het al verwerkt was en dat is het geval. Ik heb een tweede ontvanger verstuurd naar hetzelfde servicepunt. Donderdag 11 januari 2024 kan je de tweede ontvanger omruilen en voor een nieuwe. 😊


Goedemiddag, ik kreeg idd net ook een sms, harteljjk dank !!!

Mvg Miranda


Graag gedaan! 😊


Goedemorgen, ik heb de 2e ontvanger omgeruild. Hij doet het op zich goed, maar zodra ik de tv + ontvanger aanzet, start Netflix automatisch op, normaal als ik maar netix ga, hoef ik niet in te loggen, maar ook daar vraagt hij dan om, wat ik niet wil. De enige mogelijkheid op dat moment om dit uit te zetten is, alles uitzetten, stekker eruit. Hoe kan ik dit oplossen? Netflix er misschien even helemaal eraf gooien en opnieuw erop zetten?

Dit gebeurd beneden nooit, terwijl daar ook op netflix gekeken wordt..

Ik hoor het graag, fijne dag 👍🏼

Mvg Miranda


Wat vreemd dat dit gebeurd. Wil je de nieuwe ontvanger eens resetten


Goedemiddag, ik heb dit weekend de ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen. Het lijkt erop dat het is verholpen. Fingers crossed,  bedankt !

Gr Miranda


Wat goed om te lezen dat een reset het probleem met Netflix heeft verholpen. Graag gedaan! 😊