Skip to main content
Beantwoord

Geen commerciële zenders op interactieve TV

• February 9, 2025
  • 7 reacties
  • 291 keer bekeken

Ik heb interactieve TV, en alleen zenders NPO1, NPO2 en NPO3 zijn te zien. Alle commerciële zenders krijg ik zowel geen beeld als geluid. Heb de probleemoplosser doorlopen, het arris kastje gereset, het KPN 12 modem gereset en de superwifi’s opnieuw geïnstalleerd. En nog steeds geen beeld en geluid (alleen een zwart beeld) van alle overige zenders (behalve NPO1, NPO2 en NPO3). Wat kan ik nu doen ? Ik hoor graag van jullie. 

Beste antwoord door PeterG

Mogelijk, of waarschijnlijk, is je VIP2952 defect geraakt. Morgen even bellen dat ie stuk is dan maar. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 9, 2025

Mogelijk, of waarschijnlijk, is je VIP2952 defect geraakt. Morgen even bellen dat ie stuk is dan maar. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 12, 2025

Hoi ​@Vondenhoff69 . Heb je al een oplossing gevonden voor dit probleem? 

• Auteur
  • Helper
  • February 12, 2025

Ja, probleem is opgelost. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Dankjewel. Voor de meelezers ( zo heeft iemand er ook iets aan ). Heb je het zelf opgelost? Of wat er een actie van de helpdesk nodig? 

• Auteur
  • Helper
  • February 14, 2025

Heb de KPN helpdesk moeten inschakelen en alles moeten resetten. Ik denk dat er in de nacht van vorige week vrijdag op zaterdag een update (n.a.v. combivoordeel aanbieding van KPN) de boel in de war heeft gegooid. Maar alles werkt nu weer goed. 

• Auteur
  • Helper
  • May 30, 2025

Wat is de laatste firmware versie van de Arris VP5202 ? Alvast bedank. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 30, 2025

Wat is de laatste firmware versie van de Arris VP5202 ? Alvast bedank. 

Beste ​@Vondenhoff69 zie onderstaande link: