Skip to main content

Sinds een paar weken kunnen we op onze 2e tv ontvanger geen commerciële zenders meer ontvangen. Ik heb alle tips en processen inmiddels doorlopen en alle stekkers eruit gehaald, helaas zonder resultaat. We zouden hierover gebeld worden, maar dat is ook niet gebeurd. Ik hoor dus graag hoe dit opgelost kan worden, of dat onze ontvanger aan vervanging toe is.

Beste @Pestol, welkom! Wat vervelend dit! Zowel dat het niet werkt, maar ook dat je niet gebeld bent. Welke ontvanger heb je? En heb je de ontvangers ook al eens van plek geruild? Dan blijft het probleem bij dezelfde ontvanger? Je geeft aan dat je gebeld zou worden, wanneer heb je hierover contact gehad? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Hallo Marcia, we hebben zojuist de ontvangers van plek geruild en probleem blijft bestaan. Terugbellen zou gebeuren nav het programma wat ik doorlopen heb en wat door jullie op afstand is gereset, maar wat niet tot een oplossing heeft geleid. We hebben als ontvanger Arcadyan HMB2260 V2.


Forumprofiel is aangepast, dus hoor graag hoe dit opgelost kan worden.


Ik zie dat er inmiddels een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg is. Laat je nog even weten of het daarmee opgelost is?


Helaas hebben we nog geen ontvanger binnen gekregen en ook geen sms hierover, zoals beloofd. 


Ik zie dat we 'm geleverd hebben bij de Karwei in jouw wijk, @Pestol. Heb je hier geen sms over ontvangen? Je hebt nog een paar dagen om de ontvanger daar af te halen. De oude doe je in een doos en neem je mee naar de Karwei. Als je die inlevert, krijg je de nieuwe mee. 


Ik ben zaterdag bij Karwei geweest, die hadden niets en ik heb geen sms ontvangen. Vanaf wanneer ligt het pakket daar ?


Ik stuur je de track en trace in een privébericht!