We hebben een aantal dagen last gehad. Mijn vrouw heeft afgelopen weekend gebeld met een medewerker van KPN omdat ze er helemaal gek van werd. Zoals eerder vermeld deed het geluid van alle apps het niet, alle opgenomen programma’s hadden geen geluid en de programma’s vanaf kanaal 12 speelde geen geluid af.
Wij kijken tv met een versterker van Denon die het geluid verzorgt middels HDMI. Alle geluidsinstellingen van de KPN box gewijzigd maar niets deed het op normaal tv kijken na.
Zoals aangegeven heeft mijn vrouw het weekend contact gehad met KPN die wat instellen na moest lopen, onder andere de geluidsinstellingen die ik ook al nagelopen had. Daarbij heeft ze in de afstandsbedieninginstellingen iets moeten veranderen en een paar uur later deed het geluid het weer maar toen enkel stereo. Na de geluidsinstellingen nogmaals gewijzigd te hebben doet alles het weer, wat heel vreemd is.
Wat het nu geweest is durf ik niet te zeggen. Ik zie ook verder niks in de instellingen terug die anders zijn dan voorheen. Ik vermoed nog steeds dat het te maken heeft gehad met de update. Misschien dat de KPN medewerker iets gedaan heeft? Maar hij doet het in ieder geval weer.