Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid bij het bekijken van de gids

• July 17, 2025
  • 7 reacties
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goededag.

Onderbreek etc. is UIT gezet. Toch geen geluid wanneer OPGESLAGEN wordt gekozen om de opgenomen programma's terug te kijken. Bij gids is er dus wel geluid.

Ook passthrough in geavanceerde geluidinstellingen activeren helpt niet.

Mvgr.

TV+  Experia Box V10 en TV kastje DIW7022

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door AGAG

@Katana321  duidelijk; dank. 

@Dennis Overbeek  zou fijn zijn als dit op de lijst komt. Ook verticale gids en gids bediening zoals bij iTV . Alles valt en staat met uptime, bedieningsgemak en snelheid.

Mvgr.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@AGAG,

Vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger, heb je de tv ontvanger eens opnieuw opgestart, ervaar je daarna de problemen nog?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Waar ​@AGAG het over heeft, is volgens mij ‘by design’ zo. Als ik naar ‘Opgeslagen’ ga, heb ik hier ook geen geluid meer. Het zou fijn zijn als dat wel zo zijn.

@Dennis Overbeek Weet jij of deze wens al in het wensentopic van wijlen wjb staat? Ik kan dat topic ff niet meer vinden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • July 17, 2025

@Katana321  duidelijk; dank. 

@Dennis Overbeek  zou fijn zijn als dit op de lijst komt. Ook verticale gids en gids bediening zoals bij iTV . Alles valt en staat met uptime, bedieningsgemak en snelheid.

Mvgr.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

@Dennis Overbeek Weet jij of deze wens al in het wensentopic van wijlen wjb staat? Ik kan dat topic ff niet meer vinden.

@Katana321 bedoel je deze:

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Ik heb dat topic gevonden en de wens erop gezet: 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

@Katana321 bedoel je deze:

Zekers. Had 'm net zelf al gevonden en de wens al erop gezet.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb dat topic gevonden en de wens erop gezet: 

Ik heb die topic nog eens doorgelezen, maar de verticale gids gaat niet door: (foto)

Hopelijk gaan ze dit wel veranderen. Ik ga het nog een keer aangeven in die topic.