Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid bij opname ARD

• April 13, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Al gemeld bij KPN, maar bij gebrek aan verdere reactie ook hier.

Laatst opname willen bekijken van ‘100 Jahre Nürburgring’ van ARD op 31 maart.
Er bleek geen geluid bij te zitten, waarmee de opname zo goed als waardeloos was. Ik heb hem uiteindelijk dus onbekeken gewist.

Gelukkig kon ik het programma nog wel via het web bij ARD zelf bekijken.
Maar dat is natuurlijk maar een geluk bij een ongeluk.

KPN, kijk hier naar en voorkom dit voortaan.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Kaper N, we horen het natuurlijk graag als er iets niet goed gaat met je opnames, of tijdens tv kijken. Peter geeft een goede suggestie, bewaar de opname een volgende keer maar even. Dan kunnen we het voor je nakijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 13, 2025

Jammer dat je 'm gewist hebt. Nu kan kpn niet meer nagaan wat het probleem veroorzaakte. Normaliter kijken ze dan even via je account zo'n opname na….

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Kaper N, we horen het natuurlijk graag als er iets niet goed gaat met je opnames, of tijdens tv kijken. Peter geeft een goede suggestie, bewaar de opname een volgende keer maar even. Dan kunnen we het voor je nakijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Ik had hem laten staan en heb toen gebeld met KPN.
Daar heb ik niks meer van terug gehoord.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Je mag het een volgende keer gerust hier in onze Community melden ​@Kaper N, dan laten we er waar nodig naar kijken en helpen wij - en onze Community - je verder.