Skip to main content
Vraag

Geen geluid meer via de TV ontvanger

• 26 maart 2025
  • 4 reacties
  • 14 keer bekeken

Salades van Johma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hier idem. En echt alles al geprobeerd. Van stekkers eruit en restten tot aan nieuw spul aangeschaft. Het is een drama vanaf dag 1! 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 26 maart 2025
Salades van Johma schreef:

Hier idem. En echt alles al geprobeerd. Van stekkers eruit en restten tot aan nieuw spul aangeschaft. Het is een drama vanaf dag 1! 

1. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Expereiabox of Box12? of te wel wat zit daar precies allemaal tussen.
  2. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  3. Staan de geldinstellingen goed? Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, zie hier.
  4. Zit de HDMI kabel er goed in (zowel tv als KPN tv ontvanger)?  
  5. Geluid via streamingdiensten heb je wel, kijk je die via de Smart tv of via de KPN tv ontvanger? 

Salades van Johma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Het is allemaal goed bedoeld van u, maar ik ben dit riedeltje wel een beetje beu. Ik vind het niet normaal dat vanaf dag 1 dat ik KPN heb, al allerlei dingen moe(s)t veranderen. En dat alles vanwege het weg vallen van geluid. 

Ik ga niet weer allerlei vragen beantwoorden met wat voor ontvanger en hoe zit ie aangesloten enz. Ik begrijp echt de goede intenties, maar na zo vaak geluid weg, kan ik alle stappen wel dromen en ben ik er onderhand goed beu van.

Zit hier met een bekabelde tv ontvanger terwijl ik toch echt draadloos wilde. Zit met nieuwe ab's, ontvanger, noem maar op.

Maar bedankt! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12971 reacties
  • 27 maart 2025

​@Salades van Johma 

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Wij zijn net zoals u klant van KPN.

Misschien kan een moderater (KPN medewerker) zijn licht hier over laten schijnen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23416 reacties
  • 27 maart 2025

Hi Salades van Johma, welkom bij onze community. 

Allereerst fijn om te zien dat Joop ook meedenkt. 

joop2011 schreef:

​Misschien kan een moderater (KPN medewerker) zijn licht hier over laten schijnen.

Uiteraard wil ik dit. Ik heb toch een antwoord nodig op onderstaande vragen, anders is het voor mij ook gissen. Ik help echter graag. 

1. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Expereiabox of Box12? of te wel wat zit daar precies allemaal tussen.
  2. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  3. Staan de geldinstellingen goed? Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, zie hier.
  4. Zit de HDMI kabel er goed in (zowel tv als KPN tv ontvanger)?  
  5. Geluid via streamingdiensten heb je wel, kijk je die via de Smart tv of via de KPN tv ontvanger?
  6. Hoe heb je de ontvanger gereset? 
  7. Je geeft aan ook nieuw spul te hebben aangeschaft, wat precies?  

Reageer