Skip to main content
Vraag

Geen geluid op ESPN op 1 van de 2 ontvangers

• April 5, 2026
  • 12 reacties
  • 79 keer bekeken

ik heb geen geluid op espn, moet iedere keer terug naar een b.v. npo zender en dan naar bv espn1, dan wel geluid maar wil ik dan door naar espn dan is er geen geluid moet ik weer terug naar npo en dan pas weer naar een espn zender. Dit is nu sinds gister avond, wij, en ook samen met een medewerker van KPN hebbben alles geprobeerd om dit te herstellen maar het lukt niet. het is een Philips tv ambylight.

boven hebben we een zelfde tv en daar doet het geluid het wel. hoe kan dit en hoe kan ons probleem opgelost worden.

groet Jacqueline

12 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2026

Gebruik je een losse box van kpnvoor tv?

Of de smart-tv app?

Heb je ook de Ziggo GO TV app op je Philips?

ja een losse box

nee geen ziggo go app

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2026

TV+? DIW7022?

Doe eens een herstart van de box. Tandwiel, ok, helemaal onderaan Herstart. Dit duurt ongeveer 1 minuut. 

dit hebben we gister ook al een paar keer gedaan en vandaag ook. zojuist ook nog onder begeleiding per telefoon met een kpn medewerker

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2026

Beneden: box op utp kabel of wifi?

Boven: dito vraag. 

Wissel de boxen eens om. Verhuist het probleem mee of blijft het beneden met de Philips. 

boxen omgeruild en het probleem verhuisd, rrrr

dus:……. dan zou het aan de box liggen.

Nieuwe vragen bij KPN?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2026

dus:……. dan zou het aan de box liggen.

Nieuwe vragen bij KPN?

Dat is dan ook mijn conclusie. 

Bij het hoofdtoestel staat nu wel een goed werkende.

Naar mijn mening is omruil van de defecte box wel een optie dan.

TIP. Is de box aangemeld met een Google account? Download dan eens de KPN TV+ APP uit de Play Store. Dat werkt anders en zal wel werken. Je kunt dan in ieder geval kijken met geluid totdat ie is omgeruild. 

Ook kunnen je proberen of de box via unicast wel goed werkt. Dat staat onder beeld instellingen maar heeft ook invloed op het geluid.

Je kunt wachten tot een kpn moderator hier komt. 

De klantenservice is dinsdag weer bereikbaar op het telefoonnummer, terugbelverzoek en sociale media. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.

hartelijk dank voor uw reacties.

ik ga dinsdag met KPN bellen.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@geluidsstoring . Welkom hier.

Goed om te lezen dat je samen met ​@PeterG  al een heleboel hebt uitgesloten. Met name dat omwisselen en dat het probleem meeverhuist spreekt boekdelen.

Laat je weten hoe het afloopt als je belt met de helpdesk?  

Bij mij hetzelfde probleem. Is sinds de update van KPN TV+ launcher naar versie 1.219.1.  Herstart helpt niet, is alleen bij ESPN zenders bij het zappen.

Het lijkt er op dat het is opgelost bij multicast → unicaat. Ik kijk het even een paar dagen aan.

Vandaag met KPN contact gehad.

probleem opgelost . Het lag aan een instelling. Sorry ik weet niet meer welke. De instelling veranderd en de geluiden deden het weer.