Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid op reguliere zenders met mijn Sony Bravia, wel bij streamingdiensten

• January 30, 2025
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een probleem met het geluid van de tv Sony Bravia dat hij op de reguliere zenders geen geluid weergeeft . Ik heb wel geluid bv. bij Netflix en de App van You tube , maar niet bij de gewone zenders.Wel alles zo ingesteld via de afstandsbediening.

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat gek dat je sinds kort geen geluid meer hebt als je TV kijkt via de KPN Smart TV app, ​@Rock1956. Heb je nog de oude Smart TV app, of heb je al de nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV? De nieuwe app is een tijdje geleden uitgekomen en was daarna te downloaden. Nu is ie tijdelijk niet beschikbaar. Dus als je hem nog niet had, dan kan je hem nu ook even niet krijgen. Maar voor ons wel goed om te weten welke app je in gebruik hebt.

Heb je de app al eens geforceerd laten stoppen en opnieuw opgestart? En heb je de TV al eens opnieuw opgestart?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 30, 2025

Beste ​@Rock1956 heeft de Sony de nieuwste software?

Heeft de Sony al eens een fabrieks-reset gehad?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 30, 2025

Hoe kijk je televisie?

1. Via KPN tv ontvanger? zo ja, welke KPN tv ontvanger heb je
  2. Via de KPN app op de Smart tv van de Sony?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2025

Hmm ik zou niet weten hoe dat zou moeten, en ja de updates gebruik ik wel altijd direct.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2025

Via KPN tv ontvanger sinds een half jaar met glasvezel aansluiting.

En ik gebruik de KPN app inderdaad 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 30, 2025

Heb je het probleem bij gebruik van de KPN tv ontvanger?

Of via de KPN tv app op de Smart tv?

P.S.

Beeld via de KPN tv ontvanger is mooier.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Wat gek dat je sinds kort geen geluid meer hebt als je TV kijkt via de KPN Smart TV app, ​@Rock1956. Heb je nog de oude Smart TV app, of heb je al de nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV? De nieuwe app is een tijdje geleden uitgekomen en was daarna te downloaden. Nu is ie tijdelijk niet beschikbaar. Dus als je hem nog niet had, dan kan je hem nu ook even niet krijgen. Maar voor ons wel goed om te weten welke app je in gebruik hebt.

Heb je de app al eens geforceerd laten stoppen en opnieuw opgestart? En heb je de TV al eens opnieuw opgestart?