Skip to main content

Sinds enkele dagen geen geluid meer van sommige apps en opgenomen programma.

Kijk met soundbar van Sonos, heeft het altijd gedaan probleem is sinds enkele dagen.

Opnieuw opgestart heeft niet geholpen, soundbar afgekoppeld ook geen resultaat. Als ik via mijn telefoon kijk en stream naar tv werkt het wel alleen moet ik het geluid heeeel hard zetten.

Hi @10US1960, welkom bij ons. 

De vraag is of dit aan de soundbar, de ontvanger of aan de instellingen ligt. Als je de Soundbar helemaal loskoppelt en het geluid via de televisie laat lopen, werkt alles wel goed? 
Zou je ook kunnen aangeven hoe de Sonos precies is aangesloten? Met elke kabels op welke aansluitingen. 

Ik hoor graag van je. 


Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat het probleem is 

Omdat ik twee tv ontvanger heb en het maar op een tv speelde, de tv ontvangers omgewisseld en het probleem is mee verhuisd dus moet het mi aan de tv ontvanger liggen.

Contact gehad met kpn welke er maandag op afstand naar gaat kijken, wat mi niet nodig is, stuur maar gewoon een nieuwe ontvanger. Maar wachten even geduldig af en wisselen de goede ontvanger nu om tussen de kijklocatie in huis


Dan is mijn conclusie ook dat dit aan de ontvanger ligt. Hoe is dit afgelopen? Wat je ook kunt doen is de ontvanger resetten: 
 

 


Reageer