Skip to main content

Na de laatste update deze week heb ik geen geluid meer op de box via Bluetooth. Ook andere geluidsbron proberen te koppelen, maar lukt helemaal niet. Is er iets veranderd in laatste update mbt Bluetooth?

@Arjan van B : Dank voor de update. BT werkt idd weer, alleen nog niet naar volle tevredenheid. Ik heb een Google nesthub naast mijn bed en verbind deze via BT, hetgeen werkt, alleen na een dag of drie is het geluid niet meer verstaanbaar, ik zet bij Ned. uitzendingen de ondertiteling maar aan. Andere (draagbare) boxen geven prima geluid, maar aangezien nesthub er permanent staat en op elektra is aangesloten maak ik liever daar gebruik van. Tevens is het, zoals in ander topic staat, een heel gedoe om ander apparaat te kiezen. In plaats van keuze uit lijst eerder gekoppelde apparaten, moet het hele proces doorlopen worden incl koppelstand aanzetten. Dus lijst met eerder gekoppelde apparaten zou wenselijk zijn. Nu ik toch bezig ben zou volume regeling van BT apparaat met ab ook wenselijk zijn. Via Google assistent kan ik met stem bediening wel volume veranderen, maar ab volumeknoppen is handiger.


volume regeling van BT apparaat met ab ook wenselijk zijn.

Je kunt er bij de geluidsinstellingen in de TV+ Box voor kiezen om het geluid via de TV+ Box te regelen. Je ziet dan, als er bluetooth audio actief is, ook een bluetooth-icoontje in de Android TV volume-indicatie van de TV+ Box. Maar daarmee stoppen dan wel de TV en bron knoppen.

Voor andere opties moet je bluetooth apparaat een infraroodontvanger hebben, en dan tv en audio apart koppelen.

 


Reageer