Skip to main content

Ik heb kpn tv+ in combinatie met SONOS arc. Werkte tot gisteren prima. Sinds gisteren avond bij het streamen (Netflix of Videoland) wel beeld maar geen geluid. Contact gehad met helpdesk KPN (2x). Alle instellingen binnen KPN geprobeerd. Ook alle bedrading, inclusief optische, losgekoppeld. Ook alle stroom van de apparatuur afgehaald. Maar helaas geen verschil.

In de slaapkamer heb ik nog een oude KPN, geen tv+, daar werkt alles wel prima. Daar geen SONOS.

Iemand nog een idee?

Hoi @Jacendot, helemaal geen geluid is ook niets aan inderdaad. Gedwongen terug naar de jaren 30, met een stomme film. Heb je dit alleen als de SONOS is aangesloten, of ook als je deze als test even loshaalt?

In onze Kennisbank hebben we een artikel met meer tips over geluidsinstellingen: 

Ik weet niet welke instellingen je precies hebt geprobeerd, maar dit kan je verder op weg helpen.


Hoi Jasper,

morgen komt de monteur van kpn langs, want na 3x met de klantenservice te hebben gesproken zijn we nog niet tot een oplossing gekomen. Alle mogelijke combinaties hebben we nagegaan. Als ik Netflix rechtstreeks via de tv doe dan gaat het wel goed. Dus aannemelijk is de combinatie met kpn tv plus. We gaan het morgen meemaken.


Dat is goed nieuws, ik ben benieuwd wat de monteur gaat doen. Dat Netflix via de tv het wel goed doet geeft toch het vermoeden dat het ergens een instelling is.


Reageer