Skip to main content

GM alle 

ik heb jammer genoeg nu al   dik  1 week in de ochtend met het opstarten van mijn hmb2260 kastje . heb al diversen dingen geprobeerd  nieuwe kabel modum opnieuw gestart enz  . maar hij blijt dit probleem houden  weet iemand hoe dit op te lossen ?  , als ik het kastje dan via de achterkant af en zet doet hij het wel weer . 

 

 gr bernard  

Hmm, lijkt me een HDCP probleem.

Gebruik je ECO stand-by?

Of de resolutie in de box staat op automatisch en gaat de communicatie met de tv daarover niet goed. Stel eens standaard in op 1080i.


Hmm, lijkt me een HDCP probleem.

Gebruik je ECO stand-by?

Of de resolutie in de box staat op automatisch en gaat de communicatie met de tv daarover niet goed. Stel eens standaard in op 1080i.

  hij stond niet op eco stand heb hem nu op 1080I  staan ) 


nou @PeterG   inderdaad vanmorgen geen last gehad van dit probleem  , maar hou kan dit dan zo ineens heb er nooit last van gehad ? 


Geen idee hoe het dan zomaar ontstaat. Zelf heb ik wel de ervaring dat als de ontvanger opstart terwijl de televisie dat ook nog doet er af en toe wat mis kan gaan in de communicatie. Doorgaans laat ik dan de tv eerst opstarten en doe dan de ontvanger aan dan gaat het vaak wel goed met automatische resolutie.