Skip to main content

Wij hebben zowel boven als beneden tv+ van kpn. Ethernet en wifi werkt en de tv+boven ook. Beneden krijgen we de melding dat er heen internettoegang is. Ethernet isbgewoon verbonden zegt de instellingen van TV box. Wat heb ik gedaan:

- modem gereset;

-TV+ opnieuw opgestart;

-Stekker TV Box en kabels uit en in gedaan.

Normaliter heb ik de TV boxen op WiFi Mesh draaien zonder problemen. Boven werkt het ook. Beneden via ethernet geprobeerd en losgekoppeld van de Mesh. Dit alles zonder resultaat. Hebben jullie nog suggesties?

Hoi @Remco_1980, dat is raar. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd, maar de ontvanger beneden blijft geen internet aangeven dus. Heb je de 2 TV+ Boxen ook al eens van plek geruild? Daarmee kunnen we kijken of het een instelling in de box zelf is, of iets in de verbinding. Als het mee gaat naar boven is het iets in de Box, als het beneden blijft met de andere Box is het de aansluiting daar.

Hoi Jasper, ik heb een harde reset gedaan. Het werkt nu weer. Er kan een slotje op dit topic.

Fijn dat het daarmee gelukt is @Remco_1980, iets in die Box zat de verbinding in de weg dus. Veel kijkplezier weer!

Reageer