Skip to main content
Vraag

Geen internettoeggang melding op TV+ box (Wifi)

• June 3, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

ik heb hetzelfde probleem met melding “Je hebt geen internettoegang, herstart je modem”  Alles al gedaan, fabrieksinstellingen, glasvezel herstart en uiteindelijk maar gebeld. Helaas ook geen succes, want kwam volgens helpdesk uiteraard door mijn eigen deco Mesh Netwerk. en ik moest het maar bekabeld aansluiten (wat niet te doen is) of via de KPN wifi aansluiten (wat niet voldoende bereik heeft naar boven)

Grappig punt alleen is geen enkel ander wifi-apparaat last heeft, sterker nog, er is ook een oude Chromecast in de tv ….en je snapt het: die doet het vlekkeloos.

Maar ja ligt toch aan mijn mesh…….. ga maar eens kijken bij een oude powerline wat ook idioot is. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 3, 2026

Hoi ​@j-k . Het probleem met de wifi is in onderzoek. Inderdaad las ik elders ook iemand die 'maar’ een powerline had gebruikt.

Ook met draad via SuperWifi is een optie.

Dus met kabel op de dichtsbijzijnde mesh schotel inpluggen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 15, 2026

Hi ​@j-k,

Excuus voor de late reactie, jouw topic is ergens tussen wal en schip geraakt waardoor we hem nu pas zien 🙁

Hoe staat het er nu voor met deze melding? Zie je die nog steeds of heb je er een oplossing voor weten te vinden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2026

was er klaar mee dus ben op de powerline blijven draaien. Trager dan wifi maar wel stabiel

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2026

Ach. 15 Mbps is de maximale stream van kpn. En Netflix is lager. Via de LAN poort is het begrensd op 100 Mbps. RUIM voldoende dus.